نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم Birds of Prey با درجه سنی بزرگسال تولید می‌شود

مارگو رابی ضمن تایید زمان شروع فیلمبرداری فیلم Birds of Prey، اعلام کرد که این فیلم با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است اولین فیلم دی سی (DC) باشد که با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر می‌شود. مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کوئین، در مصاحبه جدیدش با FlickeringMyth در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Terminal (ترمینال)، تایید کرد که ایده اصلی فیلم Birds of Prey، یک فیلم گروهی از دختران کمیک‌های دی‌سی با درجه سنی بزرگسال (R) بوده است. او همچنین گفت که این فیلم بسیار بزرگسالانه‌تر از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) خواهد بود.

رابی در ادامه اضافه کرد که شخصیت هارلی کوئین قرار است حضور بسیار متفاوت‌تری را نسبت به فیلم‌های دیگری که این شخصیت در آن حضور دارد، در فیلم Birds of Prey داشته باشد و همچنین بودجه ساخت این فیلم بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این، رابی تایید کرد که کتی یان کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و همچنان در این پروژه حضور خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Birds of Prey نیز از ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. پیش از این وب‌سایت OmegaUnderground از این تاریخ به‌عنوان زمان شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده بود. 

کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. با این حال، جزئیات بیشتری از شخصیت‌ها، داستان و همچنین زمان اکران این فیلم منتشر نشده است و با توجه به صحبت‌های رابی، این فیلم همچنان مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و فیلم Birds of Prey قرار است اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دی‌سی باشد و ممکن است در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی امسال شرکت برادران وارنر اطلاعات بیشتر و رسمی از فیلم Birds of Prey را منتشر کند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده