نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

ساخت فیلم لایو اکشن Gundam تایید شد

شرکت فیلمسازی لجندری پیکچرز و سانرایز (Sunrise) از ساخت فیلم لایو اکشن Gundam (گاندام) خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه علمی تخیلی Gundam در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت AnimeNewsNetwork منتشر کرده، یاسوو میاکاوا، رئیس و مدیرعامل شرکت سانرایز در جریان پنل این شرکت در نمایشگاه انیمه اکسپو امسال این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. این پروژه با همکاری دو شرکت سانرایز و لجندری پیکچرز تولید و منتشر خواهد شد و در حال حاضر تولید فیلم Gundam نیز‌ آغاز شده است. اطلاعات بیشتری از فیلم Gundam از جمله تاریخ اکران آن، در دسترس نیست. این فیلم، اولین فیلم لایو اکشن مجموعه گاندام خواهد بود.

اتفاقات و داستان سریال Gundam که منبع اصلی اقتباس لایو اکشن آن خواهد بود، در یک قرن جدید جریان دارد. زمانی که بشر با افزایش رو به‌ رشد و غیر قابل کنترل جمعیت روبه‌رو می‌شود، مجبور می‌شود تا تصمیم به مهاجرتی به شکل کلونی‌های فضایی بگیرد. این کلونی‌ها در نهایت یک جنگ بزرگ را علیه زمین برای به‌دست آوردن استقلال خود، آغاز می‌کنند. سریال Gundam برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۹ خلق شد و پخش آن تا سال ۱۹۸۰ ادامه داشت. پس از آن، انیمه‌های سینمایی، بازی‌های ویدیویی و اسباب بازی‌های مختلفی براساس مجموعه Gundam تولید و منتشر شده است.

در فیلم Gundam قرار است شاهد مبارزه بین ربات‌های غول پیکر باشیم و انتظار می‌رود صحنه‌های اکشن بسیاری مانند مجموعه Pacific Rim (پاسیفیک ریم) را نیز در آن شاهد باشیم. در فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) هم شاهد حضور کوتاه ربات اصلی مجموعه گاندام بودیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده