نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

همکاری دوباره اسکارلت جوهانسون با کارگردان فیلم Ghost in the Shell

اسکارلت جوهانسون، بازیگر فیلم Ghost in the Shell (شبح درون پوسته)، همکاری دوباره‌ای با کارگردان این فیلم، روپرت سندرز خواهد داشت.

کمپانی فیلمسازی نیو ریجنسی (New Regency) امتیاز ساخت فیلم بعدی روپرت سندرز، کارگردان بریتانیایی فیلم Ghost in the Shell (شبح درون پوسته) را به دست آورده است و عنوان پروژهٔ جدید سندرز، Rub & Tug خواهد بود. طبق گزارش سایت دِدلاین، این فیلم تِمی همچون فیلم American Hustle (اخاذی آمریکایی) خواهد داشت و اسکارلت جوهانسون قرار است نقش شخصیت جین مری جیل را که شخصیت اصلی داستان است ایفا کند و به نظر با یکی از شخصیت‌های عجیب و متفاوت چند سال اخیر سینما آشنا خواهیم شد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، داستان این فیلم در مورد شخصیتی عجیب و متفاوت با نام جین مری جیل خواهد بود که از طریق سالن ماساژ خود تبدیل به یکی از سرکرده‌های معروف باندهای جنایی در شهر پیتزبورگ پنسلوانیای غربی می‌شود و امپراتوری غیرقانونی خود را ایجاد می‌کند. وی در فروش داروهای استروئیدی آنابولیک هم دست دارد و به تیم پیتزبورگ استیلرز لیگ NFL نیز کمک‌های غیرقانونی در این زمینه کرده است.

این‌طور که به نظر می‌رسد داستان فیلم جدید روپرت سندرز در مقایسه با دیگر فیلم‌های این کارگردان پیچیده‌تر است؛ در دو فیلم Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) و Ghost in the Shell، جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن حرف اول را می‌زد و انصافاً آثار باکیفیتی نیز در این بخش‌ها بودند، اما فیلم جدید از داستانی پیچیده‌تر برخوردار است و به‌نظر شخصیت‌پردازی بهتری را شاهد خواهیم بود. با توجه به سابقهٔ روپرت سندرز، انتظار می‌رود فیلم جدید نیز صحنه‌های اکشن یا حتی جلوه‌های ویژه داشته باشد، اما آنچه مشخص است این است که سندرز تصمیم دارد به شخصیت‌های داستان و روابط آن‌ها بیشتر بپردازد و سومین فیلمش را متفاوت‌تر و عمیق‌تر از دو ساختهٔ پیشین خود بسازد؛ باید منتظر ماند و نتیجهٔ کار وی را دید.

Scarlett Johansson

نگارش فیلمنامهٔ فیلم Rub & Tug بر عهدهٔ گری اسپینلی، نویسندهٔ فیلمنامهٔ American Made (ساخت آمریکا) است و وی در کنار جوئل سیلور، توبی مگوایر، اسکارلت جوهانسون، متیو پلافی و جاناتان لیا، تهیه‌کنندگی پروژه را نیز بر عهده خواهند داشت.

آخرین فیلمی که از روپرت سندرز روی پردهٔ سینما رفت، فیلم جنایی، علمی تخیلی و لایو اکشن Ghost In The Shell بود که اقتباسی از یک انیمهٔ بسیار محبوب با همین عنوان است. در این فیلم علاوه بر اسکارلت جوهانسون، بازیگرانی چون مایکل پیت، میکائیل وینکات، ژولیت بینوش، پیلو اسبک و تاکشی کیتانو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Ghost In The Shell امتیازات متوسطی را از منتقدان دریافت کرد و با بودجهٔ ساخت ۱۱۰ میلیون دلاری، فروشی ۱۶۹ میلیون دلاری در گیشه داشت.

اسکارلت جوهانسون از بازیگران پرکار سینمای هالیوود است و ماه می سال آینده بار دیگر وی را در نقش بلک ویدو در قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers (انتقام‌جویان) خواهیم دید. وی در فیلم جداگانهٔ شخصیت بلک ویدو نیز نقش اصلی را بر عهده دارد؛ این فیلم در مراحل پیش‌تولید متوقف شده است و در انتظار انتخاب کارگردان آن است. جدیدترین فیلم اسکارلت جوهانسون نیز فیلم Jojo Rabbit (خرگوش جوجو) تایکا وایتیتی است و وی در این فیلم با ربل ویلسون و سم راکول همبازی شده است.

گفتنی است هنوز تاریخ اکرانی برای دو فیلم JoJo Rabbit و Rub & Tug اعلام نشده است.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده