نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

کارگردان Boys Don't Cry به گزینه‌های کارگردانی فیلم Black Widow اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، کیمبرلی پیرس جدیدترین و چهارمین گزینه مارول برای کارگردانی فیلم Black Widow است.

اواخر ماه گذشته بود که از کیت شورتلند با سابقه کارگردانی فیلم Lore (لوره)، آما آسانته با سابقه کارگردانی فیلم A United Kingdom (یک پادشاهی متحد) و مگی بتس با سابقه کارگردانی فیلم Novitiate (شاگردی)، به‌عنوان سه گزینه اصلی و نهایی مارول استودیو برای کارگردانی فیلم Black Widow (بلک ویدو) نام برده شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان دیگری به این سه کارگردان اضافه شده است. جف اسنایدر، خبرنگار وب‌سایت کولایدر با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از اضافه شدن کیمبرلی پیرس، کارگردان فیلم Boys Don't Cry (پسرها گریه نمی‌کنند)، به جمع کارگردان‌های احتمالی فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو خبر داد.

Kimberley Peirce

با این حال، اطلاعات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که پیرس نیز مانند دیگر گزینه‌های کارگردانی فیلم Black Widow با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف، دیدار کرده باشد. پیرس که بیشتر برای کارگردانی فیلم Boys Don't Cry شناخته شده، در طول سال‌های گذشته کارگردانی فیلم‌های دیگری چون فیلم Stop-Loss و فیلم Carrie (کری) با بازی کلویی گریس مورتز را نیز بر عهده داشته است. همچنین او کارگردانی چندین سریال مختلف را نیز بر عهده گرفته است.

طبق خبری که مدتی پیش منتشر شد، فیلم Black Widow احتمالا یک پیش درآمد خواهد بود و اتفاقات آن پیش از فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) و اولین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول جریان دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که احتمالا شخصیت شرور و منفی وینتر سولجر (باکی بارنز) با بازی سباستین استن، در فیلم Black Widow حضور خواهد داشت. با این حال، مارول تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده است. طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج) و نویسنده انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک ویدو را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده