نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

مذاکره مریل استریپ، اما استون و سیرشا رونان برای حضور در فیلم جدید کارگردان Lady Bird

سونی پیکچرز در حال مذاکره با ستارگانی چون مریل استریپ، اما استون و سیرشا رونان برای حضور در فیلم جدید کارگردان Lady Bird است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بزرگی قرار است در جدیدترین پروژه گرتا گرویگ به ایفای نقش بپردازند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مریل استریپ، اما استون، سیرشا رونان، تیموتی شلمی و فلورنس پیو در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم Little Women (زنان کوچک) هستند. کارگردانی این فیلم بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird (لیدی برد) خواهد بود و وظیفه ساخت و انتشار این فیلم نیز بر عهده شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز است. علاوه بر کارگردانی، گرویگ وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را که توسط سارا پلی، بازیگر سریال Road to Avonlea (قصه‌های جزیره)، نوشته شده است، نیز بر عهده دارد.

emma stone in birdman

فیلم Little Women اقتباسی از رمانی به همین نام اثر لوییزا می الکات است که داستان چهار خواهر خانواده مارچ را در دوران جنگ داخلی آمریکا روایت می‌کند که دچار مشکلات مالی بزرگی شده‌اند. رونان قرار است در نقش جو مارچ، استریپ در نقش مارمی (خانم) مارچ، استون در نقش مگ مارچ، شلمی در نقش لاری لارنس و پیو در نقش ایمی مارچ در فیلم Little Women به ایفای نقش بپردازند. با این حال، هنوز بازیگر نقش مقابل شخصیت استون مشخص نشده و سونی پیکچرز هنوز در حال گرفتن تست بازیگری برای این نقش است.

Greta Gerwig and Saoirse Ronan in Lady Bird

در حال حاضر استریپ در فیلمبرداری فصل دوم سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) حضور دارد و او در سال ۲۰۱۸ در دو فیلم Mamma Mia! Here We Go Again (ماما میا! دوباره شروع کنیم) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) نیز به ایفای نقش پرداخته است. استون به‌تازگی در فیلم The Favourite (مورد علاقه) حضور داشته که مراحل فیلمبرداری و ساخت آن به پایان رسیده است. او همچنین در سریال Maniac (دیوانه) حضور دارد و او در انیمیشن The Croods 2 (کرودها ۲) که مراحل پیش از تولیدش را سپری می‌کند، نیز باز خواهد گشت. فیلم Mary Queen of Scots (ماری ملکه اسکاتلند) جدیدترین فیلم رونان و فیلم Beautiful Boy (پسر زیبا) نیز جدیدترین فیلم شلمی است.

پیو نیز به‌تازگی در فیلم Outlaw King و فیلم Fighting with My Family به ایفای نقش پرداخته و اکنون در فیلمبرداری سریال The Little Drummer Girl حضور دارد. فیلم Little Women مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و هنوز تاریخ اکرانی برای آن اعلام نشده است. پس از فیلم Lady Bird، فیلم Little Women دومین همکاری مشترک گرویگ با رونان است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده