نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

اصغر فرهادی عضو هیات امنای آکادمی سینمای اسپانیا شد

اصغر فرهادی، کارگردان برجسته ایرانی به عضویت هیات امنای آکادمی سینمای اسپانیا درآمد.

طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، اصغر فرهادی، کارگردان نام‌آشنای ایرانی، عضو افتخاری هیات امنای بنیاد آکادمی سینمای اسپانیا شده است. طبق اخبار، این فیلم‌ساز ایرانی پیشنهاد عضویت در این هیات امنا را در سفر به مادرید با هدف معرفی فیلم اسپانیایی زبان همه می‌دانند از سوی ماریانو باروسو، رییس آکادمی سینمای اسپانیا دریافت کرده است. طبق گفته‌های خود اصغر فرهادی، او انتظار این پیشنهاد را نداشته اما پس از شنیدن آن، پیشنهاد را به گرمی پذیرفته است.

ماریانو باروسو، رییس آکادمی سینمای اسپانیا، پس از اعلام خبر عضویت اصغر فرهادی در این آکادمی درباره این اتفاق و فیلم همه می‌دانند گفت:

برای ما افتخاری است که هنرمندی چون ایشان در جمع سینماگران اسپانیا باشد. نکته بسیار مهم این است که این فیلم (همه می‌دانند) کاملا اسپانیایی است و در عین حال داستانی دارد که در هر گوشه جهان می‌تواند معنی و مفهوم داشته باشد.

باروسو در ادامه ابراز امیدواری کرد که آن‌ها بتوانند از نظرات اصغر فرهادی برای پیشبرد برنامه‌های سینمای اسپانیا استفاده کنند. یادآوری می‌شود که اصغر فرهادی برای معرفی و اکران جدیدترین ساخته‌ی خود یعنی فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم به مادرید سفر کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده