نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

احتمال ساخت دنباله فیلم Baby Driver

ادگار رایت با انتشار عکسی در اکانت توییتر خود، به سالگرد اکران فیلم موفق Baby Driver (بیبی درایور) اشاره کرد و به شایعات در مورد ساخت دنبالهٔ این فیلم دامن زد.

ادگار رایت، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ انگلیسی سینمای هالیوود، با انتشار عکسی در اکانت توییتر خود، سالگرد اکران فیلم موفق Baby Driver (بیبی درایور) را یادآوری و از طرفداران برای حمایت‌هایشان از این فیلم تشکر و قدردانی کرد. فیلم Baby Driver در تاریخ ۲۸ ژوئن سال گذشته میلادی (۷ تیرماه ۹۶) اکران خود را روی پردهٔ سینما آغاز کرد و فروش خوبی در گیشه داشت. این فیلم بسیار مورد استقبال و تحسین منتقدان قرار گرفت و با بودجه ۳۵ میلیون دلاری، نزدیک ۲۲۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از بازیگرانی که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند می‌توان به انسل الگورت در نقش بیبی، لیلی جیمز در نقش دبوراه، جیمی فاکس در نقش باتس، جان هم در نقش بادی، کوین اسپیسی در نقش داک، ایزا گونزالس در نقش دارلینگ، جان برنثال در نقش گریف و اسکای فریرا در نقش مادر بیبی اشاره داشت.

Baby Driver

ادگار رایت، کارگردان فیلم Baby Driver، در سالروز اکران این فیلم، متن کوتاهی در اکانت توییتر خود گذاشت و از تماشاچیان و منتقدان برای حمایت و نگاه مثبتی که به این فیلم داشتند، تشکر کرد. ادگار رایت در این رابطه چنین گفت:

سال گذشته در چنین روزی فیلم Baby Driver اکران شد. در این ۳۶۵ روز تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشتم؛ از همین رو قصد دارم به‌خاطر تمام بازخوردهای زیبایتان به این فیلم، از شما تشکر کنم، این موضوع برایم بسیار اهمیت دارد. کسی چه می‌داند، شاید بیبی روزی دوباره به جاده برگردد...

این‌طور که به نظر می‌رسد ادگار رایت به ساخت دنبالهٔ فیلم Baby Driver فکر کرده است و خب طبیعتاً سازندگان چنین فیلم موفقی به ساخت قسمت‌های بعدی آن هم فکر کرده‌اند و به احتمال فراوان شاهد ساخت قسمت دوم فیلم Baby Driver نیز خواهیم بود.

گفتنی است چندی پیش سایت ایندی وایر در گزارشی چنین نوشت که پروژه‌ٔ بعدی ادگار رایت، فیلم مستندی راجع به گروه قدیمی و معروف پاپ راک آمریکایی، یعنی گروه کالت Sparks خواهد بود. گروه پاپ راک آمریکایی اسپارکس در سال ۱۹۷۲ توسط ران و راسل مائل تشکیل شد. اجراهای تئاتری گروه اسپارکس با تضاد حضور بیش‌فعال و شوخ‌طبعِ راسل در کنار کم‌تحرکی و عبوسی ران، جلوه‌ای ممتاز به سبک موسیقیایی اسپارکس بخشید؛ ران نوازندهٔ کیبورد و خوانندگی بر عهدهٔ راسل بود. اسپارکس به دلیل لحن متفاوت و پیچیده‌‌اش، خیلی زود به معروفیت رسید و در صدر چارت جهانی فروش آلبوم‌ها قرار گرفت.

از میان فیلم‌های معروف ادگار رایت می‌توان به Hot Fuzz (هات فاز) و The World’s End (ته دنیا) و Shaun of the Dead (شاون مرده) اشاره کرد.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده