نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

هشت پوستر تازه از فیلم پرستاره Bad Times at the El Royale منتشر شد

به‌تازگی کمپانی فاکس قرن بیستم هشت پوستر تازه از فیلم Bad Times at the El Royale را روی اینترنت منتشر کرده است؛ اثری جاه‌طلبانه که بازیگرانی بزرگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) هشت پوستر تازه از آخرین اثر خود یعنی Bad Times at the El Royale به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی درو گادرد (Drew Goddard) را روی اینترنت منتشر کرده است. این کارگردانِ نامزد اسکار، آثاری همچون The Martian ،Daredevil و X-Force را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

داستان Bad Times at the El Royale طی دهه‌ی ۶۰ میلادی و در یک هتل قدیمی به وقوع می‌پیوندد:

هفت غریبه که هرکدام رازی مرموز در سینه‌ی خود دارند، در هتل ال رویال واقع در نزدیکی دریاچه‌ی تاهو با یکدیگر دیدار می‌کنند؛ هتلی قدیمی و کهنه با گذشته‌ای تاریک. حال و در گذر شبی سرنوشت‌ساز، هر یک از این هفت تن به فرصتی برای رستگاری دست خواهند یافت؛ فرصتی تکرار نشدنی، پیش از آنکه آتش هولناک جهنم همه‌چیز را در برگیرد.

علاوه بر کریس همسورث (بازیگر آثاری همچون Avengers: Infinity War و Thor: Ragnarok)، ستاره‌هایی دیگر همچون جان هم (Man Men و Tag)، جف بریجز (The Big Lebowski و Kingsman: The Golden Circle)، داکوتا جانسون (سری Fifty Shades)، سینتیا آریو (Windows)، نیک آفرمن (Parks and Recreation) و کیلی اسپنی (Pacific Rim Uprising) نیز در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

از طرف دیگر، این فیلم یک تجدید دیدار بزرگ میان همسورث و گادرد هم محسوب می‌شود؛ دو هنرمندی که به عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم The Cabin in the Woods نیز با یکدیگر همکاری کرده‌ بودند.

Bad Times at the El Royale در تاریخ ۱۳ مهر راهی سینماهای جهان خواهد شد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده