نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

نام رسمی فیلم Avengers 4 تا پایان سال جاری میلادی اعلام می‌شود

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه جدید خود توضیحاتی در مورد زمان انتشار نام رسمی فیلم Avengers 4 داده است.

پس از انتشار فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، بسیاری انتظار داشتند که مارول خیلی زود از نام رسمی فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) رونمایی کند. با این حال، مارول تصمیم گرفت که زمان اعلام آن را عقب بیندازد. پس از آن اعلام شد که مارول در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال نیز حضور نخواهد داشت تا سوالات زیادی در مورد زمان اعلام نام رسمی این فیلم که طبق گفته مارول اتفاقات فیلم Infinity War را فاش می‌کند، به‌وجود بیاید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که باید زمان بیشتری را برای اعلام رسمی نام قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (اونجرز) صبر کنیم. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با وب‌سایت کولایدر تایید و اعلام کرد که نام رسمی این فیلم تا پایان سال جاری میلادی اعلام خواهد شد.

پس از اینکه مشخص شد اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) قرار نیست همزمان با اکران فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) یا طی چند ماه آینده منتشر شود، حال فایگی تایید کرد که نام رسمی فیلم Avengers 4 مدتی بعد از انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel در پایان سال جاری میلادی اعلام خواهد شد. با توجه به حرف‌های فایگی، بسیار بعید است که تا اواخر سال جاری میلادی شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم و آغاز تبلیغات آن باشیم. فایگی گفت:

نام قسمت چهارم فیلم Avengers احتمالا پس از انتشار اولین تیزر تریلر فیلم Captain Marvel اعلام خواهد شد. با این حال، ما پایان سال جاری میلادی را برای اعلام نام رسمی این فیلم و شروع تبلیغات آن در نظر گرفته‌ایم.

Kevin Feige

فایگی پیش از این گفته بود که نام فیلم Avengers 4 قطعا قرار نیست Infinity Gauntlet (دستکش بی‌نهایت) باشد. او همچنین در یک مصاحبه دیگر گفته بود که تاکنون بیشتر یا تمام نظریه‌ها و گمانه‌زنی‌ها در مورد نام این فیلم درست نبوده است. همچنین برادران روسو پیش از این اعلام کرده بودند که طرفداران دنیای سینمایی مارول باید نگران اعلام نام رسمی فیلم Avengers 4 باشند؛ چرا که پایان فیلم Infinity War را فاش می‌کند.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده