نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

کوین فایگی از فیلم کاپیتان مارول و زمان انتشار اولین تریلر آن می‌گوید

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود در مورد منشا شخصیت کاپیتان مارول در فیلم این شخصیت و زمان انتشار اولین تریلر آن صحبت کرده است.

برخلاف بخش تلویزیونی مارول، شرکت فیلمسازی مارول استودیو قرار نیست در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال حضور داشته باشد. همچنین نمایشگاه D23 نیز امسال برگزار نخواهد شد تا سوالات زیادی در مورد زمان انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) به‌وجود بیاید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو توضیحات جدیدی در مورد این فیلم به اشتراک گذاشته است. در حاشیه کنفرانس خبری فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) که کمتر از دو هفته دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت، فایگی در ابتدا به سوالی در مورد زمان انتشار اولین تصاویر رسمی فیلم کاپیتان مارول پاسخ داد و گفت که هنوز چند ماه تا انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel باقی مانده است و طرفداران دنیای سینمایی مارول فعلا نباید منتظر اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار باشند. با این حال، او زمان دقیقی را برای انتشار اولین تریلر این فیلم اعلام نکرد. فایگی در ادامه در مورد منشا شخصیت و مواردی که قرار است در این فیلم مشاهده کنیم، گفت:

در حال حاضر شما چیزهای زیادی در مورد فیلم می‌دانید. ما می‌دانیم که در این فیلم قرار است شاهد دو نژاد اسکرالز (Skrulls) و کری (Kree) باشیم و همچنین اتفاقات فیلم در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و هر دو چشم ساموئل ال جکسون نیز سالم است و همچنین کارول دانورز دارای یک اوریجین داستانی خاص و منحصربه‌فرد است. ما حدود دو هفته دیگر فیلمبرداری و تولید این فیلم را به پایان خواهیم رساند.

Kevin Feige

فیلم Ant-Man and the Wasp که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است و بسیاری انتظار داشتند که اولین تریلر فیلم Captain Marvel همزمان با اکران این فیلم منتشر شود. حدود ۱۰ ماه دیگر فیلم کاپیتان مارول به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و در حال حاضر فیلمبرداری این فیلم در ایالت کالیفرنیا به پایان رسیده و دو هفته باقی مانده آن در ایالت لوئیزیانا انجام خواهد شد. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت

همچنین جما چان، بازیگر نقش مین-اروا (Minn-Erva) که یک دانشمند و جاسوس فضایی از نژاد کری است، تصویری از پشت صحنه تولید فیلم Captain Marvel را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است. اگرچه او تنها یک سویتشرت بر تن دارد و شاهد گریم و لباس این شخصیت در آخرین روز حضورش در فیلمبرداری این فیلم نیستیم، اما به نظر می‌رسد که شخصیت شرور مین-اروا قرار است با مدل مو و احتمالا ظاهر بسیار متفاوتی در فیلم حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده