نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

فیلم Man of Steel 2 احتمالا به زودی رسما معرفی خواهد شد

براساس گزارش‌های جدید، به احتمال زیاد فیلم مورد انتظار مرد پولادین 2 (Man of Steel 2) در آینده‌ای نزدیک و احتمالا در مراسم کامیک کان پیش رو رسما معرفی خواهد شد.

اگرچه هنری کویل چندی پیش در فیلم Mission: Impossible - Fallout (ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت) حضور داشت و نقش مقابل بازیگر ستاره‌ی هالیوود تام کروز را ایفا کرده بود، اما حالا برنامه‌ی کاری بازیگر محبوب فیلم Justice League (لیگ عدالت) نسبتا خالی است و پروژه جدیدی در دست تولید ندارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از اعضای کمپانی دی سی یعنی ماریو فرانسیسکو روبلز اخیرا نسبت به این موضوع کمی دقیق شده و در میان صحبت‌های خود به این حقیقت اشاره کرده است که این بازیگر انگلیسی، قرار است برنامه‌ی خود را کمی خالی و سبک نگه دارد تا در نهایت بتواند در آینده‌ای بسیار نزدیک، تولید فیلم Man of Steel 2 (مرد پولادین 2)‌ را آغاز کند.

حال این صحبت‌ها می‌تواند ترکیبی از حدس و گمان‌ها و اخبار داخلی‌ای که بین کارمندان این کمپانی مطرح شده باشد اما فرانسیسکو روبلز در میان صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که کمپانی برادران وارنر از هنری کویل خواسته تا بخشی از پنل این کمپانی و مواردی که قصد دارد در مراسم کامیک کان نمایش دهد، باشد. این مراسم قرار است ماه آینده‌ی میلادی برگزار شود. با این اوصاف، این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا هنری کویل در حال حاضر هیچ اثر اقتباسی براساس کتاب‌های دی سی کامیکس ندارد که بخواهد آن را در مراسم کامیک کان معرفی کند یا پیشرفت آن را توضیح دهد. 

البته از طرف دیگر این موضوع هم امکان دارد که او در این مراسم حضور یابد تا تریلر فیلم Shazam (شزم!) را معرفی و برای افراد حاضر در مراسم پخش کند (شایعات همچنان به این موضوع اشاره می‌کنند که سوپرمن قرار است در فیلم شزم هم حضور داشته باشد که این موضوع هم در مراسم کامیک کان مشخص خواهد شد). با این حال طرفداران بدون شک به‌شدت منتظر این هستند که فیلم مرد پولادین 2 که زمان زیادی را برای آن انتظار کشیده بودند،‌ در این مراسم به طور رسمی معرفی شود. ماریو فرانسیسکو روبلز همچنین در ادامه‌ی صحبت‌های خود این موضوع را هم عنوان کرد که کمپانی برادران وارنر به احتمال زیاد پیش از انجام هر کاری منتظر است تا عملکرد فیلم ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت را مشاهده کند. با این حال، درخواست برای ساخت یک اثر اختصاصی برای شخصیت سوپرمن یک امر واضح است و این موضوع نباید تغییری کند.

در پایان، با توجه به اینکه تقریبا تا ماه بعدی میلادی ما یک مراسم کامیک کان پیش‌رو داریم، انتظار می‌رود که یک اثر هنری و تصویر زیبا از هنری کویل در قالب ابرقهرمان دوست‌داشتنی شهر متروپلیس مشاهده کنیم.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده