نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تغییرات بزرگی در لباس مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Homecoming 2 ایجاد خواهد شد

طراح لباس فیلم Spider-Man: Homecoming اعلام کرد که لباس مرد عنکبوتی در دنباله این فیلم با تغییرات بزرگ و زیادی روبه‌رو خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت مرد عنکبوتی ظاهرا قرار است با ظاهر و لباسی متفاوت در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) حضور داشته باشد. لوئیس فراگلی، طراح لباس فیلم Spider-Man: Homecoming که طراحی لباس فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) را نیز بر عهده داشته است، در مصاحبه با IndiaWest اطلاعات جدیدی از تغییرات لباس جدید مرد عنکبوتی در دنباله این فیلم به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که لباس جدید پیتر پارکر رابطه مستقیمی با بزرگ شدن او به‌عنوان یک ابرقهرمان و یک مرد دارد. فراگلی گفت: 

من در واقع برای طراحی لباس در این فیلم حضور ندارم، اما تغییرات لباس شخصیت اسپایدرمن در فیلم بسیار بزرگ و زیاد است. بخاطر اینکه مرد عنکبوتی در فیلم بیشتر به یک مرد شباهت دارد تا اینکه مثل فیلم اول یک نوجوان بی تجربه باشد.

Spider-Man: Homecoming

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Spider-Man: Homecoming، شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، از یک لباس (به‌همراه لباس دست‌ساز خود) استفاده کرد و در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) شاهد استفاده او از لباس اصلی خود به‌همراه آیرون اسپایدر بودیم. با این حال، به نظر می‌رسد که لباس جدید شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) قرار است بسیار متفاوت‌تر از لباس‌های قبلی او باشد. آنا بی. شپرد، طراح نامزد دریافت جایزه اسکار برای سه فیلم The Pianist (پیانیست)، فیلم Schindler's Lis (فهرست شیندلر) و فیلم Maleficent (مالیفیسنت)، وظیفه طراحی لباس دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده دارد. 

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم مرد عنکبوتی نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود جیک جیلنهال ممکن است نقش شخصیت ابرشرور میستریو (Mysterio) را در این فیلم بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده