نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴

سه گزینه اصلی مارول برای کارگردانی فیلم Black Widow مشخص شد

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو در حال بررسی سه گزینه نهایی برای کارگردانی فیلم Black Widow (بلک ویدو) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مارول استودیو در آستانه انتخاب و استخدام کارگردان فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون است. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، مارول به‌دنبال استخدام یک کارگردان زن برای فیلم Black Widow است و به همین منظور با ۴۹ کارگردان زن طی هفته‌های اخیر ملاقات کرده است. حال مارول در حال بررسی سه گزینه نهایی است که در حال حاضر شانس یک کارگردان بیش از دو گزینه دیگر عنوان شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرد، کیت شورتلند، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم Somersault (پشتک)، فیلم Lore (لوره) و فیلم Berlin Syndrome (با بازی ترسا پالمر)، گزینه اصلی مارول برای کارگردانی فیلم Black Widow است. با این حال، این کارگردان استرالیایی تنها گزینه مارول برای کارگردانی این فیلم نیست.

آما آسانته با سابقه کارگردانی فیلم A United Kingdom (یک پادشاهی متحد) و مگی بتس با سابقه کارگردانی فیلم Novitiate (شاگردی)، دو گزینه دیگر مدنظر مارول برای کارگردانی فیلم Black Widow  هستند. طبق گفته ددلاین، هر سه کارگردان طی هفته‌های گذشته با کوین فایگی، رئیس مارول استودیو و اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش ناتاشا رومانوف، ملاقات داشته و با آن‌ها گفتگو کرده‌اند. جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج) و نویسنده انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک ویدو را بر عهده خواهد داشت.

Black Widow

طبق خبری که مدتی پیش منتشر شد، فیلم Black Widow احتمالا یک پیش درآمد خواهد بود و اتفاقات آن پیش از فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) و اولین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول جریان دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که احتمالا شخصیت شرور و منفی وینتر سولجر (باکی بارنز) با بازی سباستین استن، در فیلم Black Widow حضور خواهد داشت. با این حال، مارول تاکنون ساخت این فیلم را رسما تایید نکرده است. طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، فیلم بعدی جوهانسون در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده