نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

تصاویر جدیدی از فیلم Dumbo منتشر شد

چندین تصویر جدید از فیلم لایو اکشن Dumbo (دامبو) کمپانی والت دیزنی منتشر شد.

کار تولید یکی از پروژه‌های جدید کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) تحت عنوان Dumbo (دامبو) که بازسازی و لایو اکشن انیمیشنی به همین نام محصول سال ۱۹۴۱ است، تقریباً از یک سال پیش آغاز شده است و این فیلم را تیم برتون بر اساس فیلمنامه‌ای از ارن کروگر کارگردانی خواهد کرد. اگر از نسخهٔ ۱۹۴۱ خوشتان آمده است، مطمئناً با اشتیاق فراوان منتظر تماشای نسخهٔ تیم برتون خواهید ماند. امروز تصاویر رنگارنگی از فیلم جدید تیم برتون منتشر شد که این تصاویر را می‌توانید در ادامه و انتهای مطلب مشاهده کنید.

Dumbo

داستان فیلم Dumbo در مورد یک ستارهٔ سابق سیرک به نام هولت فریر (کالین فارل) است که پس از بازگشت از جنگ، برای گذران زندگی، دوباره وارد این عرصه می‌شود و در همان بدو ورود، صاحب سیرک با نام مکس دویچی (دنی دویتو) مسئولیت مراقبت از فیلی تازه متولدشده با گوش‌های بزرگ را به وی واگذار می‌کند. در ابتدا این بچه فیل که دامبو نام دارد به خاطر فرم گوش‌هایش مورد تمسخر دیگران قرار می‌گیرد، ولی در ادامه وقتی فرزندان هولت کشف می‌کنند که او توانایی پرواز کردن دارد، ماجرا به کلی تغییر می‌کند؛ دامبو از آن چیزی که وی را دستمایهٔ تمسخر دیگران قرار داده بود، بهترین بهره را می‌برد و تبدیل به معروف‌ترین ستارهٔ سیرک می‌شود. در این هنگام سرمایه‌داری شرور با نام وندویر (مایکل کیتون) با همکاری بندبازی به نام کولت (اوا گرین) سعی می‌کنند تا هر طور شده سیرک را به دست بیاورند و دامبو را به ستاره‌ای پولساز تبدیل کنند.

Dumbo

داستان نسخهٔ لایو اکشن Dumbo متفاوت از انیمیشن کلاسیکی است که در سال ۱۹۴۱ اکران شد. گویا در فیلم تیم برتون، دامبو از همان اوایل کار به پرواز درمی‌آید؛ در حالی که در نسخهٔ کلاسیک در اواخر فیلم این اتفاق رخ داد. طبق گزارش‌های منتشر‌شده، نسخهٔ لایو اکشن تیم برتون را باید تا حدودی شبیه به فیلم Alice in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) این کارگردان دانست و فیلم جدید بیشتر دنباله است تا بازسازی صرف از نسخهٔ ابتدایی.

کمپانی دیزنی در چند سال اخیر به بازسازی برخی انیمیشن‌های قدیمی خود به‌صورت فیلم‌های لایو اکشن روی آورده است و البته موفقیت‌های زیادی هم در گیشه داشته است؛ فیلم‌هایی چون Cinderella (سیندرلا)،‌ Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و The Jungle Book (کتاب جنگل) که این سه فیلم در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته‌اند و نقدهای خوبی نیز از منتقدان دریافت کردند.

Dumbo

بازیگران سرشناسی نظیر اوا گرین، کالین فارل، مایکل کیتون و دنی دویتو در فیلم لایو اکشن Dumbo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. از دیگر عوامل تولید این پروژه می‌توان به درک فری، کترلی فرانفلدر و جاستین اسپرینگر به‌عنوان تهیه‌کننده، نایجل گاستلو به عنوان تهیه‌کننده‌ٔ اجرایی، بن دیویس به‌عنوان تصویربردار، کالین اتوود به‌عنوان طراح صحنه، کریس لبنزون به‌عنوان تدوینگر و پل گوچ به‌عنوان چهره‌پرداز اشاره کرد.

فیلم Dumbo برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده