نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

همکاری مجدد بن افلک و گوین اوکانر

گوین اوکانر و بن افلک، کارگردان و ستارهٔ اصلی فیلم The Accountant (حسابدار)، قرار است در پروژه‌ای جدید با عنوان The Has-Been همکاری مجددی داشته باشند.

گوین اوکانر، کارگردان فیلم اکشن هیجانی The Accountant (حسابدار) و بن افلک، بازیگر نقش اصلی این فیلم، همکاری دوباره‌ای با یکدیگر در پروژه‌ای با عنوان The Has-Been خواهند داشت. فیلم The Accountant سال ۲۰۱۶ اکران شد و نقدهای متوسط و می‌توان گفت نه‌چندان خوبی را از منتقدین دریافت کرد. در این فیلم علاوه بر بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جاناتان ادوارد برنتال، جفری تامبر و جان لیسگو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم با بودجه‌ٔ ۴۴ میلیون دلاری ساخته شد و توانست در گیشه چیزی در حدود ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته باشد. کارگردان فیلم، گوین اوکانر، سابقه‌ٔ کارگردانی فیلم‌های Comfortably Numb (خلسه‌ٔ دلپذیر)، Tumbleweeds (خارهای غلتان)، Jane Got a Gun (جین اسلحه دارد)، Brothers (برادران)، The Glass House (خانه‌ی شیشه‌ای) و نیز فیلم تحسین‌شده‌ٔ Warrior (مبارز) را در کارنامه‌ٔ خود دارد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، فیلمنامهٔ فیلم The Has-Been را برد اینگلزبای به رشتهٔ تحریر درآورده است. داستان این فیلم در مورد ستارهٔ سابق بسکتبال است که در دام اعتیاد می‌افتد و تاوان سختی برای اعتیاد خود می‌پردازد؛ همسرش ترکش می‌کند و بنیان خانواده‌اش از بین می‌رود. شخصیت اصلی داستان تلاش می‌کند شرف و اعتبار از دست رفتهٔ خود را بار دیگر به دست آورد و قبول می‌کند مربیگری تیم بسکتبال یک دبیرستان را بر عهده بگیرد که این کار زیاد هم با روحیات وی سازگار نیست. گوین اوکانر کارگردانی فیلم The Has-Been را بر عهده خواهد داشت و بن افلک نقش ستارهٔ سابق بسکتبال را ایفا می‌کند.  

Occonor

داستان فیلم کلیشه‌ای به نظر می‌رسد و شباهت‌های زیادی با فیلم Hardball (هاردبال) دارد که در سال ۲۰۰۱ اکران شد و کارگردانی آن را برایان رابینز بر عهده داشت و کیانو ریوز نقش اصلی آن فیلم را ایفا می‌کرد. با اینکه برخی قسمت‌های ذکرشده در خلاصه داستان فیلم جدید متفاوت با فیلم Hardball است، اما فیلم جدید نیز شخصیتی را معرفی می‌کند که برای رسیدن به رستگاری باید به گروهی از بچه‌ها تعلیم دهد. بن افلک، گوین اکانر، جنیفر تاد، مارک سیاردی و گردون گری از تهیه‌کنندگان فیلم The Has-Been هستند.

یادآوری می‌کنیم طبق گزارشی که سایت دِدلاین چندی پیش منتشر کرده بود، گویا کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) برای ساخت قسمت دوم فیلم The Accountant هم روی کارگردانی گوین اوکانر و نویسندگی بیل دولاک حساب باز کرده و با آن‌ها در این رابطه صحبت‌هایی داشته است. طبق انتظار برای نقش اصلی هم بن افلک، بازیگر قسمت اول این فیلم، در نظر گرفته شده است. همچنین چندی پیش در خبری اعلام شد که کمپانی برادران وارنر، گاوین اوکانر را برای کارگردانی دنبالهٔ فیلم Suicide Squad (جوخهٔ انتحار) در نظر گرفته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده