نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نتفلیکس دستور ساخت سریال Away را صادر کرد

شبکه نتفلیکس، دستور ساخت سریال Away را که قرار است داستان عاشقانه‌ای با محوریت یکی از سفرهای مأموریتی در سیاره مریخ باشد، صادر کرد.

شبکه نتفلیکس به‌صورت رسمی دستور ساخت سریالی جدید با عنوان Away را صادر کرد. نویسندگی فیلمنامهٔ سریال جدید شبکه نتفلیکس بر عهدهٔ اندرو هیندریکر خواهد بود که نویسندگی سریال‌هایی چون Penny Dreadful (پنی دردفول) و Pure Genius (نابغه‌ٔ محض) را در کارنامه دارد. تهیه‌کنندگی سریال تلویزیونی Away بر عهدهٔ مت ریوز خواهد بود؛ این تهیه‌کنندگی در واقع مربوط به قراردادی جامع است که چند وقت پیش این کارگردان با سرویس استریم نتفلیکس بسته بود.

سریال Away، برداشتی آزاد از مقاله‌ای با همین عنوان، نوشتهٔ کریس جونز است و داستان آن روایتگر حماسه‌ای عاشقانه و در عین حال هیجانی از نهایت تلاش انسان برای زنده ماندن است. اِما گرین، فضانورد آمریکایی است که در اولین مأموریت فرستادن انسان به مریخ، به سیارهٔ سرخ سفر می‌کند و به جهت این انتخاب مجبور به ترک شوهر و دختر نوجوانش است؛ مأموریت اِما گرین بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود و زمان زیادی به طول می‌انجامد. داستان سریال Away از امید، انسانیت و اینکه تا چه اندازه انسان‌ها به یکدیگر برای ممکن کردن ناممکن‌ها نیاز دارند، سخن می‌گوید.  

بخش تلویزیونی یونیورسال، ترو جک پروداکشنز (True Jack Productions) و 6th & Idaho، تهیه‌کنندگی پروژه جدید را بر عهده خواهند داشت. جیسون کیتیمز، مت ریوز، میشل لی، آدام کاسان، جنی مولین و اندرو هیندریکر از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال جدید شبکه نتفلیکس خواهند بود. سریال Away برای پخش در ۱۰ قسمت برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده