نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵

اولین تریلر رسمی فیلم آکوامن در مراسم CineEurope 2018 نمایش داده شد

براساس گزارش‌های جدید، اولین تریلر رسمی فیلم آکوامن (Aquaman) در نمایشگاه CineEurope 2018 به نمایش گذاشته شد و انتظار می‌رود نسخه آنلاین آن به زودی منتشر شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش شده که در نمایشگاه CineEurope 2018 و در پنل کمپانی برادران وارنر، که در طی چند ساعت پیش آغاز شده، اولین تریلر رسمی فیلم Aquaman (آکوامن) برای حضار به نمایش درآمده است. حال با این اوصاف به نظر می‌رسد که نسخه‌ی آنلاین این تریلر در آینده‌ای نزدیک منتشر شود. فیلم آکوامن، تنها اثر سینمایی جدید کمپانی دی سی محسوب می‌شود که برای اکران در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است. این اثر سینمایی ابرقهرمانی، در برابر آثاری مانند فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد. پس با این اوصاف باید آنطور که باید و شاید تا حد بسیار زیادی درباره این اثر تبلیغات و بازاریابی انجام شود تا طرفداران همچنان برای این اثر مورد انتظار هیجان داشته باشند.

در حال حاضر جزئیات فیلمنامه و داستان فیلم آکوامن همچنان زیر غل و زنجیر قرار دارد. با این حال، ما می‌دانیم که داستان این اثر ابرقهرمانی روی پادشاه آتلانتیس تمرکز دارد و قرار است بیش از پیش، در گذشته‌ی او عمیق شود و اطلاعات بیشتری از این شخصیت را در اختیار بیننده قرار دهد. ما در این اثر قرار است شاهد این باشیم که آرتور کری چگونه به قدرت‌های خود پی می‌برد، چگونه قرار است آنها را کنترل کند و چقدر نسبت به قبول کردن جایگاه پادشاهی و وظایف آن بی میل است. 

جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش در یک نقش نامشخص و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده