نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تصویر جدیدی از پشت صحنه سریال Titans منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه سریال Titans منتشر شده که نشان می‌دهد ما در این مجموعه قرار است سری به شهر گاتهام بزنیم و علامت مخصوص شوالیه تاریکی را مشاهده کنیم.

چندی پیش اعلام شده بود که کمپانی دی سی در حال راه اندازی یک سرویس استریم اختصاصی برای آثار کمپانی خود است. در میان آثاری که در حال حاضر برای این شبکه در حال تولید است و مراحل خود را به خوبی طی می‌کند می‌توان به سریال Titans (تایتان‌ها) اشاره کرد که طرفداران هیجان زیادی هم برای تماشای آن دارند؛ به‌خصوص حالا که خبرهای جذاب جدیدی منتشر شده و نشان می‌دهد که ما در این مجموعه تلویزیونی قرار است شاهد المان‌های کمیک بوکی بسیار هیجان‌انگیزی باشیم. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی تصویری منتشر شده که ماجراجویی ما در شهر گاتهام را رسما تایید می‌کند. در این تصویر منتشر شده، ما شاهد علامت شبانه‌ی مخصوص شوالیه تاریکی هستیم که در کتاب‌های کمیک، کمیسر گوردن از آن استفاده می‌کرد. حال آیا این موضوع به این معنی است که ما در این سریال شاهد حضور بتمن هم خواهیم بود؟

اگرچه این خبر هنوز به طور قطعی اعلام نشده اما براساس شواهد، به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که ما در این مجموعه تلویزیونی شاهد ارتباط بین شخصیت رابین و شوالیه تاریکی باشیم یا حداقل اشاره‌های کوچکی به این موضوع در طی روند خط داستانی شود. از طرف دیگر این حقیقت وجود دارد که شخصیت رد هود قرار است در داستان این مجموعه تلویزیونی حضور داشته باشد پس با این اوصاف، دنیای شخصیت بتمن برای اعضای تیم تایتان‌ها تا حد بسیار زیادی اهمیت پیدا خواهد کرد. با این تفاسیر اگر ما شاهد حضور مستقیم و کامل بتمن نباشیم، ایستر اگ‌های زیادی در طی روند داستان مشاهده خواهیم کرد. 

تصویر منتشر شده از شهر گاتهام و علامت مخصوص شوالیه تاریکی در سریال تایتان‌ها:

ما در سریال تایتان‌ها شاهد روایت داستان گروهی از دختر و پسرهای جوانی خواهیم بود که خیلی زود به قدرت‌های جالب و ابرانسانی دست پیدا کرده‌اند و پا به دنیای ابرقهرمانان گذاشته‌اند. این شخصیت‌ها در گذشته هر کدام در هر گوشه‌ای از دنیای کتاب‌های کامیک DC در داستان‌های مختلف آورده شده‌اند. در این سریال که یک گردهمایی از قهرمانان است، دیک گریسون از درون سایه‌ها ظاهر می‌شود و قرار است که نقش رهبر این گروه قهرمانان تقریبا تازه‌کار و نترس را بر عهده بگیرد. این تیم علاوه بر خود دیک گریسون، شامل ریون، استارفایر و خیلی شخصیت‌های دیگر است.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هنک هال ملقب به هاوک، مینکا کلی در نقش داون گرنجر ملقب به داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل، جیک میشلز در نقش کلیف استیل ملقب به رباتمن، دوین مورفی در نقش نگاتیو من، برونو بیشیر و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده