نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷

فصل سوم سریال Castlevania در دست ساخت است

ریچارد آرمیتاژ، صداپیشه شخصیت ترور بلمونت تایید و اعلام کرد که فصل سوم سریال انیمیشنی کسلوانیا (Castlevania) در دست ساخت است.

تابستان سال گذشته بود که فصل اول انیمیشن Castlevania از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد. فصل اول این سریال تنها در ۴ قسمت تولید شده بود و مدت کوتاهی پس از پخش فصل اول آن، نتفلیکس این انیمیشن سریالی را برای فصل دوم تمدید کرد. در دی سال گذشته، وارن الیس، نویسنده انیمه Castlevania اعلام کرد که فصل چهارم این سریال قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود. با این حال، تاکنون فصل دوم این سریال انیمیشنی منتشر نشده و نتفلیکس نیز تاریخی را برای انتشار آن اعلام نکرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل سوم سریال Castlevania در دست ساخت است. ریچارد آرمیتاژ، صداپیشه شخصیت ترور بلمونت، در مصاحبه با دیجیتال‌اسپای اعلام کرد که به‌زودی مراحل تولید فصل سوم سریال کسلوانیا آغاز خواهد شد. آرمیتاژ گفت:

ما در آستانه شروع ضبط فصل سوم قرار داریم. هنوز فصل دوم سریال Castlevania منتشر نشده است؛ اما ما در حال کار روی فصل سوم این سریال هستیم.

Richard Armitage

اگرچه هنوز Netflix ساخت فصل سوم سریال Castlevania را تایید نکرده است؛ اما این اتفاق چندان نمی‌تواند باعث شگفتی باشد. در حال حاضر این سریال برای فصل دوم تمدید شده و طبق آمار، استقبال بسیار خوبی نیز از فصل اول سریال کسلوانیا شده است. فصل دوم سریال Castlevania قرار است در ۸ قسمت تولید و منتشر شود که در واقع تعداد قسمت‌های آن دو برابر فصل اول این انیمیشن سریالی خواهد بود. همچنین آرمیتاژ در مورد انتظاری که می‌توان از فصل سوم انیمه Castlevania داشت،‌ نیز صحبت کرده است. او گفت:

شخصیت من و پسر دراکولا همکاری‌های خیلی زیادی را در فصل دوم خواهند داشت. من فکر می‌کنم شروع همکاری آن‌ها یکی از چیزهای هیجان انگیزی است که در فصل دوم مشاهده خواهیم کرد.

انیمیشن Castlevania اقتباسی از یک بازی ویدیویی از شرکت کونامی است که مانند فصل اول، کار ساخت فصل دوم این انیمیشن بر عهده کمپانی انیمیشن‌سازی Frederator Studios که زیر مجموعه کمپانی Wow! Unlimited Media است، خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده