نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

اولین تصاویر فیلم First Man منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تصاویر از فیلم First Man (اولین مرد)، با نقش‌آفرینی رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ را منتشر کرد.

کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، اولین تصاویر از فیلم مورد انتظار First Man (اولین مرد) دیمین شزل را منتشر کرد. تقریباً دو سال و نیم پیش بود که یونیورسال پیکچرز ساخت فیلم First Man را رسما تأیید و اعلام کرد. این فیلم قرار است بر اساس زندگینامه نیل آرمسترانگ ساخته شود و به نمایش درآید. تمرکز فیلم First Man قرار است روی چالش‌ها و مشکلات آرمسترانگ، برای تبدیل شدن به اولین انسانی که روی کره ماه در سال ۱۹۶۹ میلادی قدم می‌گذارد، باشد. دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، کارگردانی فیلم First Man را بر عهده دارد و شزل قرار است برای دومین‌ مرتبه پس از فیلم La La Land، با رایان گاسلینگ در این فیلم همکاری کند که او نقش نیل آرمسترانگ را در فیلم First Man بر عهده دارد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جاش سینگر، برندهٔ جایزهٔ اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، بوده است. اولین تصاویر منتشرشده از این فیلم را در پایین مشاهده می‌کنید:

First Man

فیلم First Man اقتباسی از رمان اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ (First Man: A Life of Neil A. Armstrong) اثر جیمز آر هنسن است که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. فیلم First Man اتفاقات بین سال‌های ۱۹۶۱ تا ۱۹۶۹ میلادی را پوشش خواهد داد و تمرکز آن روی اولین فرود انسان روی کره ماه خواهد بود.

رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) و در فصل فیلم‌های اسکاری برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده