نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

رایان گاسلینگ، دونالد گلاور و ازرا میلر سه گزینه اصلی فیلم Willy Wonka

شرکت برادران وارنر در حال مذاکره با رایان گاسلینگ، دونالد گلاور و ازرا میلر برای بازی در نقش ویلی وانکا در فیلم Willy Wonka است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست اولیه بازیگرانی که شرکت برادران وارنر برای بازی در نقش ویلی وانکا در ریبوت فیلم Willy Wonka در نظر دارد، فاش شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، رایان گاسلینگ، دونالد گلاور و ازرا میلر سه گزینه اصلی برادران وارنر برای بازی در نقش ویلی وانکا در این فیلم هستند. این وب‌سایت اضافه می‌کند که گلاور شانس بیشتری نسبت به گاسلینگ که پیش از این در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و میلر که پیش از این در فیلم Justice League (لیگ عدالت) و فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) با برادران وارنر همکاری کرده بودند، برای تصاحب این نقش در فیلم Willy Wonka دارد.

Donald Glover, Ezra Miller, and Ryan Gosling

گفته می‌شود که پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington (پدینگتون) و فیلم Paddington 2 (پدینگتون ۲)، قرار است کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده داشته باشد. فیلم جدید شخصیت ویلی وانکا قرار است براساس نگاهی متفاوت از رمان «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» (Charlie and the Chocolate Factory) اثر رولد دال، تولید و منتشر شود. دیوید هیمن، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Willy Wonka حضور دارد. سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Willy Wonka را بر عهده خواهد داشت. اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های این شخصیت خواهد بود.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Willy Wonka اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده