نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

سه بازیگر جدید به فصل دوم سریال American Gods اضافه شدند

سه بازیگر جدید به لیست بازیگران فصل دوم سریال درام و فانتزی American Gods (خدایان آمریکایی) اضافه شدند و یکی از این بازیگران قرار است جای جیلیان اندرسون را بگیرد.

با وجود اینکه دو بازیگر و البته یکی از شورانرهای اصلی، یعنی برایان فولر، در فصل دوم سریال درام و فانتزی American Gods (خدایان آمریکایی) شبکه استارز حضور نخواهند داشت، اما سازندگان بیکار ننشسته‌اند و سه بازیگر جدید را برای حضور در فصل دوم معرفی کرده‌اند؛ دو بازیگر ایفاگر نقش شخصیت‌های کاملاً جدید خواهند بود و یکی از آن‌ها قرار است جایگزین جیلیان اندرسون محبوب، بازیگر نقش مدیا، با عنوانی جدید شود.  

دین وینتر (بازیگر فیلم John Wick)، دیوری جیکوب (بازیگر سریال Mohawk Girls) و کاهیون کیم (بازیگر سریال Shameless)، به ترتیب ایفاگر نقش شخصیت‌های مستر تاون (Mr. Town)، سم بلک کرو (Sam Black Crow) و نیو مدیا (New Media) خواهند بود. پس از اینکه جیلیان اندرسون اعلام کرد در فصل دوم سریال American Gods حضور نخواهد داشت، به‌صورت غیررسمی اعلام شد نقش شخصیت وی به نام مدیا، توسط بازیگر دیگری ایفا نخواهد شد و به جای آن یک شخصیت جدید جای وی را خواهد گرفت که همین اتفاق نیز افتاد و در فصل دوم شاهد شخصیتی جدید به نام نیو مدیا با نقش‌آفرینی کاهیون کیم خواهیم بود.

سریال American Gods بر اساس رمانی ۴۶۵ صفحه‌ای با همین عنوان و نوشته نیل گیمن ساخته شده است. در مورد فصل دوم اوضاع فرق می‌کند و گیمن خود نقش پررنگی در پروژه دارد. طبق گفتهٔ نیل گیمن، شخصیت مستر ورلد (Mr. World) به شخصیت مستر تاون مأموریتی می‌سپارد مبنی بر اینکه رد شخصیت شدو (Shadow) را بگیرد و وی را دنبال کند تا متوجه شود که شدو چه چیزی از مستر وندزدی (Mr. Wednesday) می‌داند. شیوه‌ای که شخصیت مستر تاون برای ردگیری شدو به‌کار می‌بندد، شیوه‌ای بسیار مؤثر و خلاقانه است و ممکن است وی از این راه پاسخی برای سؤالاتی که برای خودش و مستر ورلد ایجاد شده، پیدا کند.   

American Gods

دیوری جیکوب ایفاگر نقش سم بلک کرو خواهد بود و در توضیح شخصیت وی چنین آمده است: دانشجویی شدیداً و ذاتاً منفی‌نگر و بدبین که اعتقاد دارد انسان‌ها خودخواه و آزمندند و زندگی ارزشی ندارد، اما از طرفی ادعای اعتقاد به خیلی چیزها را هم دارد. وی بسیار بااعتمادبه‌نفس و آزاد و گاهی حتی بی‌بندوبارانه زندگی خود را می‌گذراند و از طریق فروش مجسمه‌های ساخته‌شده با اره‌برقی در کنار جاده، پولی به دست می‌آورد.

شخصیت نیو مدیا نیز با فضای مجازی در ارتباط است و البته گویا همچون شخصیت مدیای سابق، توانایی تغییر قیافه و رنگ عوض کردن را به‌خوبی بلد است

کاهیون کیم نیز نقش شخصیتی به نام نیو مدیا را خواهد داشت که با نسخهٔ مدیای آن در فصل اول آشنا شدیم و یکی از شخصیت‌های جذاب فصل اول هم همین شخصیت مدیا بود و نباید از نقش‌آفرینی عالی جیلیان اندرسون غافل شد. شخصیت نیو مدیا نیز با فضای مجازی در ارتباط است و البته گویا همچون شخصیت مدیای سابق، توانایی تغییر قیافه و رنگ عوض کردن را به‌خوبی بلد است. از این شخصیت به‌عنوان استاد دغل‌کاری یاد می‌شود. گفتنی است شخصیت نیو مدیا، نسخهٔ جوان‌شدهٔ مدیا خواهد بود.

فصل دوم سریال American Gods، همچون فصل اول، هشت قسمتی خواهد بود و انتظار می‌رود سال ۲۰۱۹ میلادی روی آنتن برود. اولین قسمت از فصل جدید سریال شبکه استارز را کریس بایرن (کارگردان دو سریال Star Trek: Discovery و Hannibal) کارگردانی خواهد کرد.

ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتینده بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، جاناتان توکر، جرمی دیویس، جیلیان اندرسون، پیتر استورماره، کلوریس لیچمن، بت گرانت، کوربین برنسن، کریستن چنووس، دین کوک، دمور بارنز، امید ابطحی، موسی کرایش و بتی گیلپین از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی American Gods حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده