نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

اطلاعاتی از فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 و فاش شدن اولین تصاویر مفهومی

به‌تازگی اطلاعاتی از فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 به‌همراه فیلمبرداری فیلم Spider-Man 2 منتشر و همچنین تصاویر مفهومی نیز از این فیلم فاش شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) و دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) منتشر شده است. با اینکه اطلاعات بسیار کمی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در دسترس است؛ اما می‌دانیم که مارول سخت در حال کار روی فیلم‌هایی چون فیلم Avengers 4، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) و فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، است. در دی سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 به پایان رسید. با این حال، طبق برنامه بخش‌هایی از فیلم قرار است دوباره فیلمبرداری شود و طبق اطلاعات فاش شده، صحنه‌های جدیدی نیز که پیش از این برای جلوگیری از فاش شدن احتمالی داستان فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) فیلمبرداری نشده بودند، اکنون قرار است فیلمبرداری شوند. 

فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 قرار است در طول تابستان امسال در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا انجام شود و تا اواخر ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) طول خواهد کشید و پس از آن، مراحل فیلمبرداری فیلم رسما به پایان می‌رسد. با این حال، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم نیز به بیرون درز کند. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming که قرار است از اوایل ماه جولای امسال (تیر) آغاز شود، اکنون طبق اطلاعات جدید تا ماه دسامبر امسال طول خواهد کشید و فیلمبرداری فیلم پیش از کریسمس به پایان خواهد رسید. هنوز دلیل طولانی بودن فیلمبرداری این فیلم مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت که اولین تصاویر جیک جیلنهال که به احتمال زیاد قرار است نقش شخصیت شرور و منفی میستریو (Mysterio) را در این فیلم بازی کند، منتشر شود.

همچنین به‌تازگی اولین تصاویر مفهومی فیلم Avengers 4 نیز فاش شده است. در یکی از این دو تصویر مفهومی، شاهد حضور گروه انتقام جویان هستیم که ظاهرا قرار است پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War دوباره متحد شوند. علاوه بر ظاهر جدید کاپیتان آمریکا و حضور متفاوت هالک با لباس، در این تصویر شاهد حضور شخصیت آیرون من، ثور، هاوک آی، بلک ویدو، راکت راکون، وار ماشین، انت من و نبولا نیز هستیم. همچنین سرانجام قرار است شاهد حضور کاپیتان مارول در کنار دیگر اعضای اونجرز نیز باشیم. علاوه بر این تصویر، یک تصویر مفهومی نیز از شخصیت تانوس منتشر شده است که علاوه بر اینکه لباس خود را دوباره بر تن کرده است،‌ شاهد یک سلاح و همچنین دستکش جدید با ظاهری متفاوت نیز هستیم. با این حال، این تصاویر‌ مفهومی هستند و ممکن است در فیلم شاهد ظاهر و لباس‌های متفاوت‌تری باشیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4

Avengers 4

قسمت چهارم فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. سپس دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده