نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

بازیگر فیلم Alien: Covenant به بازسازی فیلم Pet Sematary پیوست

امی سیمتز، بازیگر فیلم Alien: Covenant، به لیست بازیگران نسخهٔ بازسازی‌ فیلم Pet Sematary اضافه شد.

لیست بازیگران نسخهٔ بازسازی فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) در حال تکمیل شدن است و در گزارشی جدید اعلام شد امی سیمتز، بازیگر فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) قرار است در این پروژه حضور داشته باشد و نقش شخصیت اصلی زن فیلم را در مقابل جیسون کلارک ایفا کند. فیلم Pet Sematary که یکی از جدیدترین آثار اقتباسی و ترسناک کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) محسوب می‌شود، قرار است توسط کوین کولش و دنیس ویدمایر کارگردانی شود. زوج کولش و ویدمایر پیش از این آثاری همچون فیلم‌ Absence (فقدان) و فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) را کارگردانی کرده‌اند که با استقبال نسبتاً خوب منتقدان همراه شدند. نویسندگی فیلمنامه این اثر بر عهده جف بولر است.

امی سیمتز نقش شخصیت ریچل کرید را ایفا خواهد کرد. ریچل کرید مادر شخصیت گیج است؛ شخصیتی که به‌صورت تراژیکی تحت تأثیر قبرستان معروف داستان قرار می‌گیرد

پیش‌تر اعلام شده بود جیسون کلارک، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، فیلم Lawless (بی‌قانون)، فیلم Everest (اورست) و فیلم Terminator: Genisys (ترمیناتور: جنسیس)، در حال مذاکره با کمپانی پارامونت پیکچرز برای بازی در نقش دکتر لوئیس کرید در بازسازی فیلم Pet Sematary است. چندی پیش نیز در خبری متوجه شدیم جان لیسگو، بازیگر سریال The Crown (تاج) و فیلم Daddy's Home 2 (خانه بابا ۲) به بازیگران نسخهٔ بازسازی‌شده فیلم جدید کمپانی پارامونت پیکچرز  پیوسته است. این فیلم قرار است بر اساس یکی از کتاب‌های استفن کینگ که با همین نام نوشته شده، ساخته شود و جان لیسگو نقش شخصیت جاد کرندال را ایفا خواهد کرد. این نقش در نسخه قبلی این اثر اقتباسی که در سال ۱۹۸۹ اکران شده بود، توسط فرد وین، ایفا شد.

فیلم ابتدایی Pet Sematary در سال ۱۹۸۹ اکران شد و کارگردانی آن فیلم را ماری لمبرت بر عهده داشت. نسخهٔ اصلی نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و نمرات متوسطی را دریافت کرد و در گیشه نیز عملکردی معمولی داشت و با بودجهٔ ساخت ۱۱ میلیون دلاری، حدود ۵۷ میلیون دلار فروش داشت. دنیس کرازبی، میکو هاجس، دیل میدکیف، فرد وین و شخص استفن کینگ در آن فیلم ابتدایی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

Seimetz

طبق گزارش سایت دِدلاین، امی سیمتز، بازیگر نقش شخصیت مگی فاریس در فیلم Alien: Covenant ریدلی اسکات، به تیم بازیگری فیلم Pet Sematary ملحق شده است و قرار است در کنار جیسون کلارک، یکی از نقش‌های اصلی این فیلم ترسناک را ایفا کند. امی سیمتز نقش شخصیت ریچل کرید را ایفا خواهد کرد. ریچل کرید مادر شخصیت گیج است؛ شخصیتی که به‌صورت تراژیکی تحت تأثیر قبرستان معروف داستان قرار می‌گیرد. اینکه در نسخهٔ جدید تا چه اندازه به شخصیت ریچل کرید پرداخته خواهد شد، هنوز مشخص نیست و با وجود مطرح شدن نام امی سیمتز برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی، شاید در انتها این بازیگر را در نقشی فرعی، همچون بیشتر فیلم‌هایی که در آن‌ها نقشی فرعی داشته است ملاقات کنیم.

این فیلم یک نسخهٔ به‌روزرسانی شده نسبت به کتاب قبرستان حیوانات خانگی، نوشته استفن کینگ است. این کتاب در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. خلاصه‌ای که در وصف این کتاب ترسناک منتشر شده، به شرح زیر است:

جاده‌ای که در مقابل خانه روستایی دکتر لوئیس کرید در شهر تخیلی و داستانی مین قرار دارد، بیشتر اوقات باعث مرگ حیوانات خانگی اهالی آن منطقه می‌شود. مدت کمی است که دکتر لوئیس کرید به خاطر شرایط کاری به‌خصوصی که دارد، به همراه همسرش ریچل، فرزندانش و همچنین گربه خانگی‌ای که دارد، از شیکاگو به لود لاو مهاجرت کرده است. در نزدیکی محل زندگی آنها، بچه‌های آن منطقه یک قبرستان کوچک برای گربه‌ها و سگ‌هایی که در جاده پر رفت‌وآمد و شلوغ توسط وسایل نقلیه پر سرعت مختلف کشته شده‌اند، درست کرده‌اند. در بخش‌های عمیق جنگل که از محل زندگی مردم دور است، یک قبرستان دیگر هم قرار دارد؛ یک قبرستان باستانی هندی. زمانی که گربهٔ خانگی خانواده قصه ما کشته می‌شود، لوئیس این قبرستان را به همراه نیروهای شیطانی‌ای که دارد، کشف می‌کند.

یادآوری می‌کنیم که چندی پیش در خبری اعلام شد اقتباسی سینمایی از داستان کوتاه The Gingerbread Girl استفن کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت، ساخته خواهد شد. این سی‌امین اقتباس از آثار استفن کینگ به شمار می‌رود و قرار است به‌صورت فیلم سینمایی بلندی روی پردهٔ سینما برود. اقتباس سینمایی The Gingerbread Girl قرار است بر اساس داستانی کوتاه با همین عنوان که نخستین مرتبه در سال ۲۰۰۷ میلادی در مجلهٔ Esquire منتشر شد، ساخته شود. داستان کوتاه The Gingerbread Girl سپس در مجموعه داستان‌های کوتاه استفن کینگ که عنوان آن مجموعه Just After Sunset بود نیز منتشر شد. داستان این رمان کوتاه در مورد زنی است که تنها در یکی از شهرهای ایالت نیو انگلند ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند و درگیر فقدان یکی از نزدیکانش است. این زن تمامی روابط خود را با دوستان و اقوام قطع کرده و حتی پدر و شوهر خود را نیز در دستهٔ این افراد قرار داده است و با آن‌ها هم ارتباطی ندارد؛ در ادامهٔ داستان این زن از این موضوع آگاهی می‌یابد که همسایه‌اش به احتمال زیاد با ماجرای قتل زنانی که به خانهٔ آن شخص رفت‌وآمد دارند، ارتباطی دارد. از طرفی نیو لاین سینما (New Line Cinema) نیز در نظر دارد تا فیلمی بر اساس رمان The Long Walk که دیگر رمان استفن کینگ است، تولید و منتشر کند.

گفتنی است فیلم ترسناک Pet Sematary قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده