نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

نتفلیکس به دنبال ساخت سریال ترسناک Locke & Key است

پس از آن‌که شبکه Hulu از ساخت سریال Locke & Key (لوکی و کلید) انصراف داد، به احتمال فراوان شبکه نتفلیکس اقتباسی تلویزیونی از این کمیک فانتزی و ترسناک خواهد ساخت.

طبق گزارشات جدید به نظر می‌رسد پس از انصراف شبکه Hulu از ساخت سریال فانتری و ترسناک Locke & Key (لوکی و کلید) که برگرفته از داستان کمیکی معروف با همین عنوان است، شبکه نتفلیکس تمایل به ساخت و پخش این سریال دارد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، شبکه نتفلیکس به‌زودی دستور ساخت سریال Locke & Key را خواهد داد. قسمت آزمایشی این سریال که برای پخش از شبکه Hulu ساخته و فیلمبرداری شده بود، دیگر روی آنتن نخواهد رفت و نتفلیکس تصمیم گرفته است کارگردان و تیم بازیگری جدیدی را انتخاب کند و در واقع پروژه را از صفر آغاز کند. کارلتون کیوز و جو هیل‌استورم کینگ، نویسندگان رمان گرافیکی «لوکی و کلید»، داستان اقتباس تلویزیونی را برای ساخت و پخش از شبکه نتفلیکس، از نو تولید و تعریف خواهند کرد.   

Locke

نام‌های زیادی برای ساخت مجموعهٔ تلویزیونی Locke & Key مطرح شده بودند و هر کدام نیز ایدهٔ مخصوص خود را برای پروژه داشتند. در ابتدا اسکات دریکسون، کارگردان فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) قرار بود کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته باشد، اما سازندگان تصمیم گرفتند اندی موشیاتی، کارگردان فیلم It (آن) را جایگزین اسکات دریکسون کنند. در گزارشات جدید چنین گفته شده است که اندی موشیاتی تنها مدیریت اجرایی و تولید این پروژه را بر عهده خواهد داشت و از آنجایی که درگیر ساخت فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) است، نمی‌تواند کارگردانی سریال Locke & Key را قبول کند.

در گزارش سایت هالیوود ریپورتر بدین نکته اشاره شده است که Netflix هنوز به‌صورت رسمی تصمیم به ساخت سریال Locke & Key را اعلام نکرده و واکنشی نیز به اخبار مربوطه نداشته است.

داستان کمیک «لوکی و کلید» در بستری فانتزی و ترسناک روایت می‌شود و روایتگر داستان چند خواهر و برادر است که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی اعطا می‌کند. این گروه خانوادگی خیلی زود با اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌دست آوردن کلید جادویی است. نویسندهٔ کمیک «لوکی و کلید»، جو هیل‌استورم کینگ، فرزند استیون کینگ، رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس معروف ژانر وحشت است. این پدر و پسر اثری مشترک به نام In the Tall Grass دارند که سرویس استریم نتفلیکس حق ساخت آن را خریداری کرده است؛ این اثر از استیون کینگ و پسرش، ابتدا در جشنواره فیلم کن چند سال پیش رونمایی شد و در همانجا سرویس استریم نتفلیکس، حق ساخت اقتباسی تلویزیونی از آن را خریداری کرد.   

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده