// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

طرفداران The Walking Dead و تهدید به تماشا نکردن سریال در صورت خروج اندرو لینکولن

بعد از انتشار گزارش‌های جدیدی که به خروج اندرو لینکولن از The Walking Dead اشاره داشتند، حالا طرفداران سریال، سازندگان را تهدید به عدم تماشای آن در صورت رخ دادن این اتفاق کرده‌اند.

پس از انتشار صحبت‌هایی مبنی بر خروج اندرو لینکولن، بازیگر محبوب نقش ریک گرایمز از سریال «مردگان متحرک» در اپیزودهای پایانی فصل نهم که در کنار برخی حقایق و شایعه‌ها، باعث شدند فصل بعدی سریال را به عنوان آخرین زمان حضور او و لورن کوهن (بازیگر نقش مگی) در این اثر بشناسیم، حالا دیگر کاسه‌ی صبر طرفداران لبریز شده است و در شبکه‌های اجتماعی گوناگون و به خصوص توییتر، شاهد تهدید جدی سازندگان سریال از سوی آن‌ها هستیم. این‌طور که پیدا است، حتی تلاش شبکه AMC برای افزایش حقوق نورمن ریداس و حمایت بیشتر از او به هدف تبدیل کردن شخصیت دریل دیکسون به رهبر اصلی داستان، به اندازه‌ی کافی برای بینندگان جذاب جلوه نکرده است و آن‌ها نمی‌خواهند The Walking Dead را بدون کاراکتری که از اپیزود اول سریال تا به امروز با نگاه کردنِ ماجراهایش سرگرم شده‌اند، دنبال کنند. تازه نباید از این حقیقت که «مردگان متحرک» به خودی خود در فصل هشتم، با افت زیاد تماشاگران مواجه شده است و از نظر تعداد مخاطبان، حتی در صورت عدم خروج لینکولن و کوهن، هم شانس بزرگی برای بازگشتن به روزهای اوج خود را ندارد نیز گذشت. حالا باید دید منتظر بود و دید که این اعتراض‌ها به جایی هم خواهند رسید یا اصلا خود ای‌ام‌سی هم هیچ شانسی برای نگه داشتن اندرو لینکولن در The Walking Dead ندارد.

نظر شما چیست؟ آیا کاملا علاقه‌مند به ماندن ریک گرایمز با بازی اندرو لینکولن در نقش پروتاگونیست اصلی سریال هستید یا اصلا حضور یا عدم حضور وی برای‌تان تفاوتی ایجاد نمی‌کند و در هر حالت، دیگر «مردگان متحرک» را تماشا نخواهید کرد؟


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده