نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم The King

مراحل فیلمبرداری فیلم اقتباسی The King سرویس استریم نتفلیکس، در کشور انگلستان آغاز شد.

سرویس استریم نتفلیکس به‌صورت رسمی اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم اقتباسی The King (پادشاه) که از فیلم‌های اختصاصی این سرویس استریم محسوب می‌شود، در کشور انگلستان آغاز شده است و انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۱۹ توسط سرویس استریم نتفلیکس پخش شود.

تیموتی هال شالامه (بازیگر فیلم‌های Call Me By Your Name و Lady Bird)، جوئل اجرتون (بازیگر فیلم‌های Bright ،Loving و The Great Gatsby)، شین هریس (بازیگر فیلم‌های Mission: Impossible – Rogue Nation و Macbeth)، بن مندلسون (بازیگر فیلم‌های Ready Player One و Bloodline) و رابرت پتینسون (بازیگر فیلم‌های Good Time و The Lost City of Z) از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند و در کنار بازیگران اصلی، بازیگرانی چون لیلی رز دپ، تام گلین کارنی و توماسین هرکورت مکنزی نیز نقش‌هایی در فیلم The King را بر عهده خواهند داشت.

فیلم The King سرویس استریم نت فلیکس، اقتباسی از دو نمایشنامهٔ هنری چهارم و هنری پنجم ویلیام شکسپیر، شاعر و نمایشنامه‌نویس شهیر انگلیسی است. داستان فیلم در مورد شاهزاده‌ای جوان و نه‌چندان محبوب و خوشنام به نام هال است که تاج پادشاهی را به ارث برده است و حال باید بیاموزد که پادشاه بودن یعنی چه و چه کارهایی باید انجام دهد و در این راه دوستی حقیقی به نام فالستاف، راهنمای وی خواهد بود.

Netflix

جوئل اجرتون نقش شخصیت فالستاف را ایفا خواهد کرد که قرار است مرشد و راهنمای شخصیت هال باشد که ایفای این نقش را تیموتی هال شالامه بر عهده دارد. رابرت پتینسون نقش شخصیت دافین و بن مندلسون نقش هنری چهارم را ایفا خواهد کرد. لیلی رز دپ ایفای نقش شخصیت شاهزاده کاترین را بر عهده دارد و شین هریس در نقش ویلیام حضور پیدا خواهد کرد. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ دیوید میچد است؛ وی کارگردانی فیلم‌هایی چون The Rover (ولگرد)، War Machine (ماشین جنگ) و Animal Kingdom (قلمرو حیوانات) را در کارنامه دارد. این فیلم بر اساس فیلمنامهٔ مشترک دیوید میچد و جوئل اجرتون ساخته می‌شود.

فیلم The King سرویس استریم نتفلیکس، اقتباسی از دو نمایشنامهٔ هنری چهارم و هنری پنجم ویلیام شکسپیر، شاعر و نمایشنامه‌نویس شهیر انگلیسی است

نتفلیکس در کنار ساخت مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌های زیادی نیز در دست ساخت دارد. چندی پیش اعلام شد رایان رینولدز، بازیگر نقش شخصیت محبوب دِدپول در دو فیلم این مجموعه، به‌صورت رسمی به فیلم Six Underground سرویس استریم Netflix پیوسته است؛ کارگردانی این فیلم را مایکل بِی بر عهده دارد. این فیلم اکشن را مایکل بِی برای سرویس استریم نتفلیکس و اسکای دنس میدیا (Skydance Media) می‌سازد. فیلمنامهٔ پاول ورنیک و رت ریس در مورد ۶ میلیاردر است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، تصمیم می‌گیرند مرگی ساختگی برای خود ترتیب دهند و سپس تیمی برگزیده برای مبارزه با افراد بد و شرور تشکیل دهند. انتظار می‌رود رایان رینولدز نقش یکی از این شش میلیاردر تصمیم گرفته به عضویت در کمیتهٔ حفاظت از شهروندان را ایفا کند. طبق اعلام رسمی سرویس استریم نتفلیکس و اسکای‌دنس میدیا، این فیلم در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. همچنین به‌تازگی اعلام شد ادریس البا، بازیگر فیلم Beasts of No Nation (جانوران بدون کشور)، سریال Luther (لوثر) و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) به‌تازگی به عوامل پروژه تولید یکی از جدیدترین اثر کلاسیک، گوتیک و رمانتیک نتفلیکس یعنی فیلم The Hunchback of Notre Dame (گوژپشت نتردام) پیوسته است. او در این پروژه قرار است کارگردانی و تهیه‌کنندگی تولید نسخه بازسازی و مدرنیته شده‌ٔ این داستان را بر عهده داشته باشد.

آخرین فیلم سرویس استریم نتفلیکس، فیلم پرسروصدای Bright (درخشان) بود. این فیلم سرویس استریم نتفلیکس به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرد؛ فیلم Bright داستان دو مأمور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل اجرتون را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگی این دو پلیس معمولی برای همیشه عوض شود. تقریباً ۴ ماه پیش بود که ساخت دنبالهٔ فیلم علمی تخیلی، فانتزی و جنایی Bright از سوی نتفلیکس تأیید شد. ویل اسمیت در نقش دریل وار، جوئل اجرتون در نقش نیک جیکوبی، نومی راپاس در نقش لایلا، لوسی فرای در نقش تیکا، ادگار رامیرز در نقش کاندومیِر، کنت چوی در نقش کاماهارا، آیک بارینهولتز در نقش پولارد، برد ویلیام هنکه در نقش دورگیو، داون اولیویری در نقش شری وارد، الکس مراز در نقش سرافین، مت آلفردا در نقش هیکس، انریکه مورچیانو در نقش پویزن، مارگارت چو در نقش گروهبان چینگ، جوزف پیکوریو در نقش براون، اسکارلت اسپنسر در نقش سوفیا وارد، آندریا ناودو در نقش کاپیتان پرز و جی هرناندس در نقش رودریگز در فیلم Bright حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده