نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

سریال The Rain برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال دانمارکی و آخر الزمانی باران (The Rain) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Rain رسما برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه نت فلیکس روز گذشته از تمدید این سریال برای یک فصل دیگر خبر داد. سریال The Rain اولین سریال اورجینال دانمارکی شبکه نتفلیکس است که فصل اول آن ماه گذشته از این شبکه استریم منتشر شد. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Rain از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود فصل دوم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال منتشر نشده است. فصل اول سریال The Rain در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود. کلی لوگنبیل، معاون رئیس بخش محصولات اورجینال بین المللی شبکه Netflix، در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

ما واقعا هیجان‌زده هستیم که قرار است در یک فصل دیگر با این بازیگران با استعداد و تیم تولید شگفت‌انگیز همکاری کنیم. هسته داستان سریال The Rain مربوط به انسان و موارد مرتبط با آن است و به موضوعات جهانی مختلف می‌پردازد که هرکسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. واقعیت آن است که فصل اول سریال The Rain با استقبال بینندگان سراسر جهان روبه‌رو شده است و بار دیگر ثابت شد که داستان‌های قوی می‌توانند از مرزها نیز فراتر بروند.

The Rain

وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Rain بر عهده یانیک تای موسشولت، اسبن تافت جاکوبسون و کریستین پوتالیوو بوده است که برای ساخت فصل دوم آن نیز باز خواهند گشت. آلبا آگوست، میکل بو فوسگارد، لوکاس لینگارد تونسن، لارس سیمونسن، سانی لیندبرگ، جسیکا دینیج، آنجلا باندالوویچ، ایبن یایله، لوکاس لاکن و یوهانس کونکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Rain حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Rain داستان بارش یک سری از ابرهای ناقل ویروس بسیار کشنده‌ای است که نصف جمعیت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را از بین می‌برد. دو نوجوان، پنج سال پس از این حادثه برای اولین بار از پناهگاهشان که یک انبار است خارج می‌شوند و در مسیری برای یافتن بقیه نجات‌یافتگان حرکت می‌کنند. این دو نوجوان پس از یافتن گروهی کوچک از نجات‌یافتگان می‌فهمند با اینکه تمام خیابان‌ها، مدرسه‌ها و سوپرمارکت‌ها متروکه شده‌اند؛ اما خطر پس از بیرون رانده شدن ویروس مهلک رفع نشده‌ است. هنوز سلاح‌ها، دار و دسته‌ها و قتلگاه‌هایی وجود دارند که تهدیدی برای جان انسان‌ها هستند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده