نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری فیلم Maleficent 2 آغاز شد

والت دیزنی اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Maleficent 2 آغاز شده و همچنین فهرست بازیگران این فیلم را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) خبر داده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم در استودیوی فیلمسازی پاینوود در بریتانیا انجام خواهد شد. علاوه بر این، دیزنی فهرست رسمی بازیگران فیلم Maleficent 2 را تایید و اعلام کرده است. آنجلینا جولی، بازیگر نقش مالیفیسنت و ال فانینگ، بازیگر نقش پرنسس اورورا (زیبای خفته) قرار است برای نقش آفرینی دوباره در دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) بازگردند. این فیلم اقتباسی از داستان گفته نشده انیمیشن Sleeping Beauty (زیبای خفته) است که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت. همچنین حضور میشل فایفر، بازیگر نامزد و برنده جایزه گلدن گلوب، در این فیلم رسما تایید شده و او قرار است نقش ملکه اینگریس را در فیلم Maleficent 2 بازی کند. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم که سه صندلی را که نام جولی، فانینگ و فایر روی آن دیده می‌شود، مشاهده کنید:

Maleficent 2

اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Maleficent 2 تایید و اعلام شده است. همچنین هری دکینسون قرار است نقش شاهزاده فیلیپ را در این فیلم لایو اکشن و مورد انتظار بازی کند. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas (باندیداس) و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند)، کارگردانی فیلم Maleficent 2 را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Maleficent بر عهده لیندا وولورتون (نویسنده فیلم Maleficent)، جز باترورث (نویسنده فیلمنامه فیلم Spectre)، نوآ هارپستر (نویسنده فیلمنامه فیلم Magic Camp) و میکا فیتزرمن-بلو (نویسنده سریال Transparent)، بوده است.

جو راث و آنجلینا جولی از جمله تهیه کنندگان فیلم Maleficent 2 هستند. سم رایلی در نقش دیاوال، لسلی منویل در نقش فلیتل، ایملدا استنتون در نقش ناتگراس و جونو تیمپل در نقش تیستلویت، دیگر بازیگران قسمت اول هستند که در دنباله فیلم Maleficent برای نقش آفرینی دوباره باز خواهند گشت. اتفاقات فیلم Maleficent 2 سال‌ها پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد و در این فیلم قرار است شاهد یک ماجراجویی فانتزی دیگر باشیم که در آن قرار است بیشتر به رابطه پیچیده یکی از بدنام شخصیت‌های شرور دیزنی و پرنسس اورورا پرداخته شود. همچنین مالیفیسنت متحدین جدیدی پیدا می‌کند و او باید اکنون از خزه‌ها و موجودات جادویی که در داخل قلمرو او هستند در برابر دشمنان جدیدش محافظت کند.

فیلم Maleficent در سال ۲۰۱۴ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد حدود ۷۵۸.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم Maleficent 2 اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال آینده میلادی منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده