نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

فیلمبرداری فصل سوم Jessica Jones به زودی آغاز می‌شود

کریستن ریتر، بازیگر نقش شخصیت جسیکا جونز در سریال شبکه نتفلیکس، اعلام کرد که فیلمبرداری فصل سوم به‌زودی آغاز خواهد شد.

کریستن ریتر، بازیگر اصلی سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) شبکه نتفلیکس، در سخنانی راجع به فصل سوم این سریال اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری این فصل به‌زودی آغاز می‌شود و وی در حال تمرین برای حضور دوباره در نقش شخصیت جسیکا جونز است. کریستن ریتر در مراسم کمیک‌ پلوزا شهر هوستون ایالت تگزاس، این سخنان را بیان کرد و این طور که به نظر می‌رسد وی باید تمرینات سختی و فشرده‌ای برای حضور در فصل سوم انجام بدهد.

دومین فصل از این مجموعه تلویزیونی ۱۳ قسمتی که هر قسمت آن تقریباً و به طور میانگین ۵۰ دقیقه بود، در تاریخ ۸ مارس (۱۷ اسفندماه) سال جاری میلادی از شبکه نتفلیکس پخش شد؛ این سریال توسط ملیسا روزنبرگ ساخته شد. علاوه بر خود ملیسا روزنبرگ که وظیفهٔ نویسندگی قسمت اول و سیزدهم را بر عهده داشت، آیدا ماشاکا کرول (قسمت دوم و دهم)، لیسا رندالف (قسمت سوم و یازدهم)، جک کنی (قسمت چهارم و یازدهم)، جیمی کینگ (قسمت پنجم)، راله تاکر (قسمت ششم و دوازدهم)، هیلی هیکس جونیور (قسمت هفتم و دوازدهم)، گیب فونسکا (قسمت هشتم)، جنی کلین (قسمت نهم) و جسی هریس (قسمت سیزدهم) نویسندگان فصل دوم سریال Jessica Jones بودند. تقریباً یک ماه پس از پخش فصل دوم سریال Jessica Jones، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس اعلام کردند که این سریال برای فصل سوم تمدید شده است، اما این دو شرکت از دادن اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل سوم خودداری کردند. با این حال انتظار می‌رود که مانند دو فصل گذشته، فصل سوم سریال Jessica Jones نیز در ۱۳ قسمت تولید و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. فصل دوم این سریال با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شد و باید دید فصل سوم می‌تواند طرفداران و منتقدان را راضی‌تر سازد یا خیر.

Jessica Jones

کریستن ریتر، بازیگر نقش شخصیت جسیکا جونز در سریال شبکه نتفلیکس، در کنفراس مطبوعاتی مراسم کمیک‌ پلوزا شهر هوستون ایالت تگزاس حضور پیدا کرد. کریستن ریتر سخنان خود را با پاسخ به سؤالی که آیا برای فصل سوم آماده شده است یا خیر، آغاز کرد؛ وی گفت که به‌زودی آماده خواهد شد و در ادامه هم گفت که رژیم غذایی سخت و کاملی گرفته است تا بتواند برای نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال Jessica Jones کاملاً آماده و سرحال باشد. سخنان ریتر را با هم می‌خوانیم:

تمرین می‌کنم، بوکس کار می‌کنم و در واقع همه کار انجام می‌دهم. بدنسازی می‌کنم... لازم است از نظر فیزیکی خود را برای صحنه‌های اکشن آماده کنم، اما خب ساعت و حجم تمرین، زیاد و دیوانه‌کننده است. ساعت‌ها مشغول تمرین هستیم، گاهی اوقات شب‌ها هم تمرین می‌کنیم. متوجه شدم از زمانی که تمرینات را شروع کرده‌ام، هیکل خوبی پیدا کرده‌ام و احساس بهتری دارم و می‌توانم با همین برنامه ادامه دهم.

هنگامی که بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس همکاری خود را شروع کردند، پیش‌بینی ساخت دو سریال جدید در سال را داشتند. در سال ۲۰۱۷ دو سه سریال به سه سریال افزایش یافت و در سال ۲۰۱۸ هم چهار سریال را روی آنتن خواهد رفت. سریال The Defenders (دیفندرز) تابستان سال گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد.فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال مشترک بعدی مارول و نتفلیکس خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۲ ماه ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیرماه ۱۳۹۷) منتشر شود. همچنین فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) و فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) نیز در دست ساخت هستند که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند. گفتنی است سریال The Punisher (پانیشر) که سریال فرعی این مجموعه است، برای فصل دوم تمدید و فیلمبرداری و تولید آن آغاز شده است. سریال‌های تقریباً تیره‌وتار بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس، به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند و طرفدار کم ندارند و باید منتظر بود که سریال‌های جدیدی نیز از سوی این دو شرکت معرفی شوند.

به نظر می‌رسد فصل سوم بیشتر به رابطهٔ جسیکا با خواهرش بپردازد، علی‌الخصوص که در انتهای فصل دوم شاهد تغییراتی در شخصیت پاتریشا واکر/هل کت بودیم

هنوز جزئيات داستانی فصل سوم سریال Jessica Jones اعلام نشده است. شخصیت جسیکا جونز در کمیک‌های مربط به همین شخصیت هم آنچنان دنیای بزرگی نداشت و فصل دوم سریال شبکه Netflix نیز بسیار متفاوت با کمیک‌ها بود و احتمالاً سازندگان در فصل سوم نیز همین رویه را ادامه خواهند داد. به نظر می‌رسد فصل سوم بیشتر به رابطهٔ جسیکا با خواهرش بپردازد، علی‌الخصوص که در انتهای فصل دوم شاهد تغییراتی در شخصیت پاتریشا واکر/هل کت بودیم.

در فصل دوم سریال جسیکا جونز که سبکی درام، اکشن و ماجراجویی داشت، بازیگرانی چون کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش پاتریشا واکر/هل کت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، جی. آر. رمیرز در نقش اسکار اراچو، تری چن در نقش پرایس چنگ، لیا گیبسن در نقش اینز گرین، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و جانت مک‌تیر در نقش آلیسا جونز از جمله بازیگران ثابت بوده‌اند و از بازیگران مقطعی و مهمان می‌توان به کلوم کیت رنی در نقش دکتر کارل مالوس، هل اوژان در نقش گریفین سینکلیر، جان وینتیمیلیا در نقش کاراگاه ادی کاستا، ربکا د مورنی در نقش دوروثی واکر، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون و ویل تراوال در نقش ویل سیمپسون اشاره کرد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده