نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تصاویر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 3 منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه‌ی فیلم جان ویک: قسمت سوم (John Wick: Chapter 3) منتشر شده که ما در آنها شاهد حضور دوباره‌ سگ معروف جان ویک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت سوم) منتشر شده است. با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که روند تولید این اثر خوشبختانه بدون هیچ مانعی، مسیر خود را طی می‌کند. براساس این تصاویر جدید، به نظر می‌رسد که سگ جان ویک که به نوعی در فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت دوم) حضور داشت، قرار است باری دیگر در قسمت بعدی این مجموعه حضور داشته باشد. همچنین براساس این تصاویر و ویدئو می‌توان مشاهده کرد که کیانو ریوز محبوب لباس‌های جان ویک را بر تن کرده و در شهری که تا حد زیادی به نیویورک شباهت دارد، در میان باران و طوفان قرار گرفته است.

ما در قسمت دوم این مجموعه یعنی فیلم جان ویک: قسمت دوم شاهد این بودیم جان ویک با گرفتن زندگی یک نفر در هتل کانتیننتال، یکی از قوانین بسیار مهم کاردینال را نقض کرده است. قربانی او یکی از اعضای رده بالا بوده است که دستور قتل جان ویک را صادر کرده بود. چاد استاهلسکی کارگردانی قسمت سوم این مجموعه را برعهده دارد و از طرف دیگر نویسندگی فیلمنامه آن برعهده درک کولستد بوده است. آنها قصد دارند در این قسمت دنیای جان ویک را نسبت به قبل، گسترده‌تر کنند. چندی پیش خلاصه رسمی‌ای از فیلم جان ویک 3 منتشر شد که این شخصیت را به‌ عنوان یک قاتل حرفه‌ای که باید برای زنده ماندن از تمامی مهارت‌های خود استفاده کند، توصیف کرده است.  قسمت‌های قبلی سری فیلم جان ویک که به روی پرده سینماها رفتند، جان تازه‌ای به ژانر اکشن اعطا کردند. فیلم جان ویک: قسمت دوم توانست بیش از ۱۷۱ میلیون دلار در سرتاسر دنیا به‌دست بیاورد. طرفداران این مجموعه به شدت دوست دارند تا از گذشته این شخصیت با خبر شوند.

داستان فیلم اکشن و هیجان انگیز جان ویک از زمانی آغاز می‌شود که چندین نفر سگ او را کشتند. از همان زمان، دنیای جان ویک نابود شد و این اتفاق به‌شدت او را از لحاظ روحی خراب کرد. در قسمت دوم سری فیلم John Wick ما شاهد معرفی سگ دیگری بودیم که به زندگی جان ویک وارد شد و تا حد زیادی به او کمک می‌کرد. حالا، این تصاویر نشان می‌دهد که این سگ قرار است باری دیگر در قسمت سوم بازگشته و حضور داشته باشد.

John Wick: Chapter 3

John Wick: Chapter 3

علاوه بر کیانو ریوز که قرار است باری دیگر نقش جان ویک را ایفا کند، به‌تازگی حضور دوباره‌ی لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون و ایان مک‌شین در نقش وینستون در این اثر از طرف کمپانی لاینزگیت تایید شده است. علاوه بر این بازیگران ذکر شده، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک و آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فیلم جان ویک 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تا به این لحظه هنوز اطلاعات بیشتری درباره این شخصیت‌های جدید منتشر نشده اما براساس ظواهر امر به نظر می‌رسد که با داستان و فیلم بسیار جالبی طرف هستیم. همچنین سازندگان عنوان کردند که قرار است داستان جان ویک گسترده‌تر شود و به احتمال زیاد او را در خارج از شهر نیویورک هم خواهیم دید.

فیلم John Wick: Chapter 3 قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده