نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲

قسمت جدید فیلم جیمز باند رسما تایید شد

سرانجام ساخت قسمت جدید فیلم جیمز باند تایید و اطلاعاتی از کارگردان، بازیگر، زمان شروع فیلمبرداری و اکران منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) رسما تایید و اعلام شده است. باربارا براکلی و مایکل ویلسون، تهیه کنندگان این فیلم رسما اعلام کردند که دنیل کریگ بار دیگر برای بازی در نقش جیمز باند در این فیلم باز خواهد گشت و کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond بر عهده دنی بویل، کارگردان برنده جایزه اسکار برای فیلم Slumdog Millionaire (میلیونر زاغه‌نشین)، خواهد بود. در بیانیه‌ای که توسط ددلاین منتشر شده، آن‌ها از حضور بویل و کریگ در این فیلم ابراز خوشحالی کردند و گفتند که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 برای شروع در دسامبر امسال (آذر) برنامه‌ریزی شده است. در بیانیه مشترک منتشر شده، براکلی و ویلسون گفتند:

ما خوشحال هستیم که اعلام کنیم که دنی بویل قرار است کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را بر عهده داشته باشد و دنیل کریگ برای پنجمین بار قرار است نقش جیمز باند را در ۲۵امین قسمت این مجموعه بازی کند. فیلمبرداری فیلم Bond 25 (باند ۲۵) از دسامبر امسال در استودیوهای فیلمسازی پاینوود آغاز خواهد شد و از همکاری شرکت فیلمسازی MGM با یونیورسال برای انتشار این فیلم در بازارهای جهانی بسیار هیجان‌زده هستیم.

Danny Boyle

پیش از این سم مندس کارگردانی دو قسمت قبلی مجموعه جیمز باند را که شامل فیلم Spectre (اسپکتر) و فیلم Skyfall (اسکای‌فال) می‌شود، بر عهده داشت. با این حال، در سال ۲۰۱۶ او اعلام کرد دیگر فیلمی از این مجموعه را کارگردانی نمی‌کند. همچنین با توجه به بیانیه منتشر شده MGM، شرکت یونیورسال پیکچرز وظیفه انتشار فیلم James Bond 25 را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت و جانشین شرکت سونی پیکچرز شده است. علاوه بر این، شرکت Annapurna وظیفه انتشار این فیلم را در آمریکای شمالی بر عهده خواهد داشت. علاوه بر فیلم Slumdog Millionaire، فیلم Steve Jobs (استیو جابز)، فیلم Trainspotting (رگ‌بازی) و فیلم 127Hours، دیگر فیلم‌هایی هستند که بویل کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

فیلم James Bond 25 که در زمان انتشار نام متفاوتی را خواهد داشت، برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) آغاز شود. علاوه بر کارگردانی، بویل به‌همراه جان هاج، نویسنده فیلم Trainspotting که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، کار نوشتن فیلمنامه فیلم James Bond 25 را نیز بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده