نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

فیلم Deadpool 2 دارای یک نسخه طولانی تر خواهد بود

دیوید لیچ تایید کرد که یک نسخه طولانی‌تر و کارگردان از فیلم Deadpool 2 در آینده منتشر خواهد شد.

از جمعه هفته گذشته اکران فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) رسما آغاز شد و با اینکه این فیلم توانسته رکورد فروش پیش‌نمایش روز پنج‌شنبه و رکورد فروش اولین روز یک فیلم با درجه سنی بزرگسال (R) را بشکند؛ اما در سه روز نخست اکرانش کمی کمتر از فیلم Deadpool (ددپول) فروخت تا فیلم اول همچنان رکورد افتتاحیه یک فیلم با درجه سنی بزرگسال را در اختیار داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک نسخه طولانی‌تر از نسخه اکران فیلم Deadpool 2 در آینده منتشر خواهد شد. در مصاحبه با سینمابلند، دیوید لیچ، کارگردان این فیلم وجود یک نسخه طولانی‌‌تر از فیلم را که حاوی صحنه‌های حذف شده است، تایید کرد و گفت که این نسخه با همکاری پاول ورنیک، رت ریس و رایان رینولدز تکمیل و عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز زمان یا نحوه انتشار این نسخه از دنباله فیلم Deadpool مشخص و اعلام نشده است. لیچ گفت:

یک نسخه طولانی‌تر وجود خواهد داشت و من فکر می کنم که آن‌ها ممکن است این نسخه را به‌عنوان یک مورد ویژه منتشر کنند. ما زمان خود را روی آن صرف خواهیم کرد و من به‌عنوان کارگردان برای ساخت این نسخه باز خواهم گشت و سپس با پاول ورنیک، رت ریس و رایان رینولدز برای تکمیل آن با یکدیگر همکاری می‌کنیم و اطمینان می‌دهم که ما می‌خواهیم همه شوخی‌ها را در آن قرار دهیم و این همکاری، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین همکاری‌های ما است.

David Leitch

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات و داستان فیلم Deadpool 2 را برای شما فاش کند

.

.

.

مچنین لیچ توضیح داد که در نسخه کارگردان فیلم Deadpool 2 احتمالا شاهد صحنه‌های بیشتری از شخصیت‌هایی مثل دومینو خواهیم بود و همچنین انتظار می‌رود که صحنه‌های بیشتری از تلاش ددپول برای کشتن خود پس از مرگ ونسا را در این نسخه مشاهده کنیم. لیچ در ادامه گفت:

صحنه‌های خودکشی بیشتری وجود دارد و یکی از صحنه‌ها در آشپزخانه عمارت و در زمان صبحانه است که ددپول تلاش به خودکشی می‌کند. چند صحنه بیشتر از شخصیت دومینو وجود دارد. صحنه‌های سرگرم‌کننده، بامزه و بسیار دیگری نیز وجود دارد که ما به‌دنبال بررسی آن برای قرار دادن این صحنه‌ها در نسخه طولانی‌تر هستیم.

 

پایان اسپویل

 

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، بیل اسکارشگورد در نقش زایت‌گایست، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده