نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تصویر جدیدی از زکری لی‌ وای در فیلم Shazam! منتشر شد

زکری لی‌وای بازیگر نقش شخصیت شزم به‌تازگی تصویر جدیدی از خود در کنار طرح تبلیغاتی فیلم Shazam! در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زکری لی‌ وای بازیگر نقش شخصیت اصلی فیلم Shazam! (شزم!) به‌تازگی تصویری در لباس مخصوص این کاراکتر ابرقهرمانی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. در این تصویر، ما شاهد حضور این بازیگر جوان آن هم در لباس قرمز و طلایی شخصیت شزم هستیم. این طرح تبلیغاتی مربوط به مراسم Licensing International Expo است. این مراسم به تازگی در شهر لاس وگاس آغاز شده است. تصویر منتشر شده در صفحه رسمی اینستاگرام زکری لی‌وای:

ZACHARY LEVI

فیلم شزم قرار است داستان گذشته و تا حدودی تاریخچه‌ی این شخصیت ابرقهرمانی کمپانی دی سی را به تصویر بکشد. اشر آنجل قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون نوجوان را در فیلم Shazam بازی کنند؛ شخصیتی که به لطف جادوگر باستانی قصه (با بازی ران سی. جونز)، با به زبان آوردن کلمه جادویی «شزم» می‌تواند تبدیل به یک ابرقهرمان بزرگسال شود.

زکری لی‌وای در نقش شزم، اشر آنجل در نقش بیلی بتسون، مارک استرانگ در نقش دکتر سیوانا، گریس فولتون در نقش مری بتسون،‌ جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن، یان چن در نقش یوجین چوی، خوان آرمند در نقش پدرو پنیا، کوپر اندروز در نقش ویکتور واسکز، مارتا میلانس در نقش روزا واسکز، فیت هرمان در نقش دارلا دادلی، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هنری گیدن و دارن لمکه هم کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. دیوید اف. سندبرگ بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) شناخته شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده