نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

قرارداد همکاری بین نتفلیکس و باراک و میشل اوباما

پیش‌تر رایان مورفی، تهیه‌کننده سریال American Horror Story با امضای قراردادی هنگفت به نتفلیکس پیوسته بود و حال نوبت به همکاری دو شخص معروف عالم سیاست، یعنی اوباما و همسرش با این سرویس رسیده است.

دو نام دیگر را به لیست اشخاصی که به سرویس استریم نتفلیکس پیوسته‌اند اضافه کنید: باراک و میشل اوباما. دو شخص معروف عالم سیاست، یعنی اوباما و همسرش قرارداد همکاری برای تهیه‌کنندگی برخی آثار سرویس استریم نتفلیکس را امضاء کردند و این قرارداد همکاری چند ساله خواهد بود.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، باراک و میشل اوباما قرارداد همکاری چند ساله در جهت تهیه‌کنندگی برخی آثار سرویس استریم نتفلیکس را امضاء کرده‌اند؛ این آثار شامل مجموعه‌های تلویزیونی، مستندها و فیلم‌های بلند می‌شود. باراک و میشل اوباما در این راه به نام‌های بزرگ دیگری از جمله رایان مورفی و شوندا ریمز پیوستند. رایان مورفی، تهیه‌کنندهٔ مجموعه‌ٔ تلویزیونی‌ Glee (گلی) و همچنین سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)‌ به‌تازگی یک قرارداد پنج ساله با نتفلیکس امضاء کرده است. بر اساس گزارش‌های مختلف، این قرارداد بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. همچنین اعلام شده است که قرارداد او با این سرویس استریم درست از زمانی آغاز می‌شود که قرارداد قبلی که با کمپانی فاکس قرن بیستم بسته بود، در تاریخ ۱ جولای سال جاری (۱۰ تیرماه ۱۳۹۷) به پایان برسد. شبکه نتفلیکس در حال حاضر دو مورد از پروژه‌های رایان مورفی یعنی سریال The Politician (سیاستمدار) و پیش درآمد سریالی One Flew Over the Cuckoo's Nest (دیوانه از قفس پرید) را از آن خود کرده است. در عین حال، پروژه‌های کنونی مهم دیگر مورفی که توسط کمپانی فاکس ساخته می‌شوند، یعنی سریال American Horror Story، سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی) و سریال Feud (عداوت) همچنان کار پخش خود را در شبکه FX ادامه می‌دهند.

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در بیانیه‌ای راجع به همکاری با سرویس استریم نتفلیکس چنین گفت:

یکی از لذت‌های ساده و در عین حال ناب سرویس‌های عمومی زمانِ ما، ملاقات با بسیاری از مردمان جذاب از هر نوع قشری بود و اینکه به آن‌ها کمک کنیم تجربیات خود را با قشر بیشتری از مردم و تماشاچیان به اشتراک بگذارند. به همین دلیل است که من و میشل برای همکاری با نتفلیکس بسیار هیجان‌زده‌ایم. امیدواریم که شرایط بهتری برای افراد مستعد، الهام‌بخش و خلاق که قادر هستند همدلی، یگانگی و درک روابط انسانی را بهتر کنند، ایجاد کنیم و به آن‌ها کمک کنیم داستان‌هایشان را با مردم تمام دنیا به اشتراک بگذارند.  

میشل اوباما، بانوی اول پیشین ایالات متحده آمریکا نیز در رابطه با این همکاری گفت:

باراک و من همیشه به قدرت داستان‌سرایی به جهت الهام بخشیدن به ما، سبب شدن متفاوت اندیشیدن در مورد دنیای اطراف‌مان و همچنین کمک به ما در جهت باز کردن دریچهٔ قلب و افکارمان به روی دیگران، اعتقاد داشتیم. دنیای بی‌نظیر سرویس نتفلیکس بهترین زمینه برای روایت چنین داستان‌هایی است که دوست داریم با دیگران به اشتراک بگذاریم و بی‌صبرانه منتظر آغاز این همکاری تازه هستیم.

اطلاعات دقیق و جزئی قرارداد بین باراک و میشل اوباما با سرویس استریم Netflix اعلام نشده است. در هر صورت به این زودی‌های نباید منتظر پخش آثاری که با همکاری مشترک باراک و میشل اوباما و این سرویس استریم ساخته می‌شوند باشیم.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده