نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

حضور نویسندگان جدیدی در فیلم Cowboy Ninja Viking تایید شد

شرکت یونیورسال پیکچرز از استخدام دو نویسنده جدید برای فیلم Cowboy Ninja Viking با بازی کریس پرت خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز از استخدام دو نویسنده جدید برای فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرد، یونیورسال دن مزیو و رایان اینگل را برای بازنویسی آخرین پیش‌نویس فیلمنامه این فیلم مورد انتظار با بازی کریس پرت، استخدام کرده است. این دو قرار است پیش نویس نهایی فیلمنامه را برای شروع فیلمبرداری این فیلم آماده کنند. میشل مکلارن، کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، کارگردانی فیلم Cowboy Ninja Viking را بر عهده خواهد داشت و کریس پرت نیز قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

در فیلم Cowboy Ninja Viking کریس پرت قرار است نقش یک نوع جدید از قاتل‌های حرفه‌ای را بازی کند که باید سه توانایی‌ و مهارت کابوی، نینجا و وایکینگ را یاد بگیرد. فیلم بر اساس یک رمان گرافیکی متعلق به Image Comics ساخته می‌شود که توسط ای‌جی لیبرمن و رایلی روسمو خلق و معرفی شده است. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Cowboy Ninja Viking بر عهده پاول ورنیک و رت ریس، نویسنده فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) بوده است و در ادامه کریگ مازن، نویسنده فیلم The Hangover: Part II، وظیفه بازنویسی و اصلاح فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفت.

Cowboy Ninja Viking

با این حال، تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری در فیلم Cowboy Ninja Viking تایید و اعلام نشده است. مزیو بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Wrath of the Titans (خشم تایتان‌ها) شناخته شده و همچنین بخشی از تیم نویسندگان بازسازی فیلم Van Helsing (ون هلسینگ) نیز است. همچنین اینگل وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Non-Stop (بدون توقف) و فیلم The Commuter (مسافر همیشگی) با بازی لیام نیسون به‌همراه فیلم Rampage (رمپیج) با بازی دواین جانسون، را بر عهده داشته است.

فیلم Cowboy Ninja Viking قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تابستان امسال آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده