نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

پوستر و زمان انتشار انیمیشن The Death of Superman منتشر شد

بخش محصولات خانگی برادران وارنر با انتشار پوستری زمان انتشار انیمیشن The Death of Superman را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمیشن The Death of Superman (مرگ سوپرمن) تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی برادران وارنر با انتشار تصویر روی جلدی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این انیمیشن سینمایی را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی انیمیشن The Death of Superman قرار است در تاریخ ۲۴ جولای امسال (۲ مرداد) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی این انیمیشن که شامل نسخه بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۷ آگوست امسال (۱۶ مرداد) منتشر خواهد شد. نسخه خانگی این انیمیشن دارای بخش‌های اضافه‌ای از جمله تصاویر مفهومی و همچنین یک تیزر کوتاه از دنباله انیمیشن The Death of Superman خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد این انیمیشن را مشاهده کنید:

The Death of Superman Box Art

جری اوکانل در نقش سوپرمن، رزاریو داوسون در نقش زن شگفت‌انگیز، ناتان فیلیون در نقش گرین لنترن، کریستوفر گورهام در نقش فلش، مت لنتر در نقش آکوامن، جیسون اومارا در نقش بتمن، شمار مور در نقش سایبورگ، ربکا رومین در نقش لوئیس لین، رین ویلسون در نقش لکس لوتر و جنیفر هیل در نقش مارتا کنت، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Death of Superman حضور دارند و به صداپیشگی این شخصیت‌ها پرداخته‌اند. جیک کاستورنا و سم لیو، کارگردانی و پیتر جی. توماسی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Reign of the Supermen (سلطنت سوپرمن)، دنباله انیمیشن The Death of Superman خواهد بود که این انیمیشن قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود. علاوه بر انتشار در تمام سرویس‌های دیجیتالی، انیمیشن The Death of Superman توسط شبکه استریم جدید دی سی یونیورس (DC Universe) که اخیرا از آن رونمایی شده، نیز منتشر خواهد شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده