نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

شورانر سریال Gotham یک سریال پیش درآمد دیگر درباره بتمن خواهد ساخت

در طی گزارش‌های جدید منتشر شده اعلام شد که برونو هلر، شورانر سریال گاتهام (Gotham) در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی پیش درآمد دیگر، درباره شخصیت بتمن است.

درست است که براساس خبرهای اخیر، سریال Gotham (گاتهام) کم کم در حال نزدیک شدن به پایان خود است اما اینگونه که به نظر می‌رسد، مجموعه‌های تلویزیونی پیش درآمد داستان شخصیت بتمن، حالا حالاها قصد به پایان رسیدن ندارند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که شورانر سریال گاتهام یعنی برونو هلر قصد ساخت یک مجموعه تلویزیونی جدید به نام Pennyworth (پنی ورث) را دارد. سریال Pennyworth به طور کلی روی داستان گذشته‌ی خدمتکار پیر و قدیمی بروس وین که طرفداران بسیار زیادی را هم به خود جلب کرده، تمرکز دارد. شبکه اپیکس به‌تازگی تولید این سریال را در دستور کار قرار داده است. همچنین براساس این گزارش، فصل ابتدایی این مجموعه قرار است دارای ۱۰ قسمت باشد.

سریال پنی ورث قرار است اولین مجموعه‌ی تلویزیونی اقتباسی‌ای باشد که براساس کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی ساخته می‌شود و به روی آنتن شبکه اپیکس می‌رود. از مجموعه تلویزیونی‌های محبوب و خوب این شبکه می‌توان به سریال Get Shorty (کوتوله را بگیرید) و سریال Berlin Station (ایستگاه برلین) اشاره کرد. شاید شما به این موضوع فکر کنید که ساخت و مهم‌تر از همه تماشای یک مجموعه تلویزیونی که به گذشته یک خدمتکار می‌پردازد، به کلی خسته کننده باشد، اما مطمئن باشید که اینطور نخواهد بود. سریال پنی ورث قصد دارد روی شخصیت‌هایی تمرکز کند که مدت‌ها پیش از متولد شدن بروس وین زندگی می‌کرده‌اند.

اتفاقات این مجموعه تلویزیونی پیش درآمد، مربوط به دهه ۱۹۶۰ و شهر لندن است؛ جایی که آلفرد پنی ورث در دوران جوانی خود به سر می‌برد و هنوز در قالب سرباز سرویس هوایی ویژه انگلستان در حال فعالیت است. او یک شرکت مخفی و پنهانی را تشکیل می‌دهد و با یک فرد فوق‌العاده پولدار و قدرتمند آمریکایی به نام توماس وین، به نیروهای نظامی می‌پیوندد. 

Alfred Pennyworth

همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد، تهیه و تولید این مجموعه تلویزیونی بر عهده خالق سریال گاتهام یعنی برونو هلر است. از طرف دیگر، دنی کنون یکی از تهیه کنندگان اجرایی این سریال محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که سریال پنی ورث در یک دنیای کاملا جدا ساخته می‌شود و جریان خواهد داشت؛ به همین دلیل شان پرتوی که نقش آلفرد پنی ورث را در سریال محبوب گاتهام ایفا کرده بود، در این مجموعه حضور نخواهد داشت. مایکل رایت، رئیس شبکه اپیکس در طی گفتگویی کوتاه، درباره این مجموعه تلویزیونی اینگونه صحبت‌های خود را اعلام کرد:

از اینکه قرار است طرفداران واقعی این شخصیت‌های کلاسیک دنیای کتاب‌های کمیک کمپانی دی‌سی به شبکه ما بیایند و همچنین افراد فوق‌العاده بااستعدادی مانند برونو هلر و دنی کنون در این پروژه فعالیت می‌کنند، ما به‌شدت هیجان‌زده و خوشحال هستیم. از طرف دیگر ما بسیار خوشحالیم که قرار است شبکه اپیکس، خانه‌ی اصلی این مجموعه باشد. ما اصلا نمی‌توانیم منتظر آن زمانی باشیم که بتوانیم با هلر و کنون همکاری کنیم. افراد بااستعداد و خوب دیگری هم مانند پیتر روث، سوزان راونر، برت پائول و تیم کمپانی Warner Horizon در این مجموعه تلویزیونی فوق‌العاده حضور دارند.

هلر در حال حاضر یک قرارداد در جریان با کمپانی برادران وارنر دارد و این قرارداد او هم کم کم در حال اتمام است. براساس این قرارداد او باید یک فصل دیگر از سریال گاتهام را بسازد و به روی آنتن شبکه فاکس ببرد. براساس گزارش‌های منتشر شده حول محور این مجموعه، فصل آخر آن قرار است دارای ۱۳ قسمت باشد و در اوایل سال ۲۰۱۹ به روی آنتن شبکه فاکس خواهد رفت. به‌تازگی برنو هلر و دنی کنون بیانیه‌ی مشترکی در رابطه با سریال پنی ورث منتشر کردند که به شرح زیر است:

مایکل رایت و همکاران او یک محل بسیار خوب و بی نقص را برای نمایش چنین سریال داستانی اصیل و کلاسیک فراهم کردند. همه‌ی ما در حال کار کردن و تولید سریال پنی ورث هستیم و بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم که این مجموعه قرار است در شبکه اپیکس پخش شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده