نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Zombieland 2 با بازیگران فیلم اول در اکتبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد

نویسندگان فیلم Zombieland 2 تایید کردند که این فیلم احتمالا با بازیگران فیلم اول در اکتبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان تقریبی اکران فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) تایید و اعلام شده است. پال ورنیک و رت ریس که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) محصول سال ۲۰۰۹ را بر عهده داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله آن را نیز بر عهده دارند. آن‌ها در مصاحبه با Vulture گفتند که فیلم Zombieland 2 برای اکران در اکتبر سال ۲۰۱۹ (مهر یا آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و آن‌ها امیدوار هستند که این فیلم در تاریخ در نظر گرفته شده به‌روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، ورنیک و ریس ضمن تایید زمان احتمالی شروع فیلمبرداری این فیلم تایید کردند که بازیگران اصلی فیلم Zombieland در دنباله آن باز خواهند گشت. ورنیک گفت:

فیلم Zombieland در اکتبر سال ۲۰۰۹ اکران شد و ما حالا در آستانه دهمین سالگرد انتشار این فیلم هستیم. ما نمی‌دونیم که شما برای دهمین سالگرد این فیلم چه کاری انجام می‌دید؛ اما شاید تو دهمین سالگرد اکران فیلم، فیلم Zombieland 2 رو تماشا کنید. ما امیدواریم که فیلمبرداری این فیلم رو از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز کنیم تا برای اکرانش تو اکتبر سال ۲۰۱۹ آماده بشه. ضمنا بازیگران اصلی هم حضور دارن. ما اطلاعات زیادی از فیلم داریم که الان نمی‌تونیم به طور کامل اونا رو به اشتراک بگذاریم. فقط می‌تونیم بگیم فیلم Zombieland 2 همون چیزیه که طرفدارای فیلم Zombieland و بسیاری از ما آرزوی اون رو داشتیم و امیدواریم که به‌زودی طرفداران به آرزوی خودشون دست پیدا کنن.

Zombieland

فیلم Zombieland به کارگردانی روبن فلیشر در سال ۲۰۰۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و علاوه بر دریافت نظر مثبت منتقدان، توانست عملکرد خوبی را نیز در گیشه داشته باشد. این فیلم آخر الزمانی، کمدی و زامبی محور که با بودجه‌ای معادل ۲۳.۶ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد حدود ۱۰۲.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. جسی آیزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون و ابیگیل برسلین، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Zombieland حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازگشت این چهار بازیگر برای دنباله این فیلم، فلیشر نیز برای کارگردانی فیلم Zombieland 2 باز خواهد گشت. 

علاوه بر فیلم Zombieland و دنباله آن، ورنیک و ریس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را نیز بر عهده داشته‌اند. این دو همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Clue (سرنخ) با بازی رایان رینولدز و فیلم 6Underground به کارگردانی مایکل بی، را نیز بر عهده خواهند داشت. ورنیک و ریس به‌عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) با بازی کریس پرت که قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شوند، نیز حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده