نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

نیکی کریمی از فیلم همه می دانند می‌گوید

نیکی کریمی با انتشار متنی، در رابطه با فیلم همه می‌دانند به کارگردانی اصغر فرهادی سخن گفته است.

نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان سینما، به تازگی فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی را دیده است. او در واکنش به تازه‌ترین فیلم فرهادی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشته است:

فيلم‌سازی كار سختی است، خيلی هم سخت. به خصوص وقتی ابعاد فيلم‌ات بين المللی می‌شود و همه به اصطلاح می‌خواهند ببينند که چه كرده‌ای. همه می‌دانند فرهادی، کن امسال را افتتاح کرد و این یعنی کلی احساس خوب و خوب‌تر آنکه می‌بینی و می‌شنوی که فيلم به شدت در گیشه سخت فرانسه موفق بوده است. سینمای ما، اقتصاد، حیات و استقلالش به این توجه در گیشه آنهم در ابعاد بین المللی احتیاج دارد. انگار بالاخره زمان آن رسیده که به‌جز نشانه‌های معرفتی و شاعرانگی که شاخص قابل اتکا و افتخار سینمای ماست، جا برای ورود به سالن‌های سینما و بازار فیلم‌های ایرانی باز شود. همه می‌دانند را چند روز پيش در كن ديدم، یک پنه لوپه کروز و‌ باردم عالی دارد و فرهادی با هوشمندی، قلب اثر پلیسی - جنایی‌اش را به تیم بازیگری پرانرژی و درخشان‌اش سپرده است و يك خانم هايده صفی ياری عالی، با مونتاژی درخشان. چنین ژانری نیاز به یک مهندسی دقیق در اجزای قصه و شخصیت‌ها دارد و این تخصص فرهادی است. او باهوش‌تر از آن است که بتوان در شاکله و ساختار چیده‌شده قصه فیلم‌اش بنیانی سست پیدا کرد. هميشه طرفدار جسارت بوده‌ام و خوشحالم كه فرهادی بدون محافظه كاری و با شجاعت به نوع سينمای خودش ادامه می‌دهد. در پایان باید به این مهم اشاره کنم که تقصیر ما، طرفداران و حتی مخالفان احتمالی فیلم‌اش نیست اگر فیلم به فیلم انتظارمان از آثار او بالاتر می‌رود.

فیلم همه می‌دانند هم‌اکنون در کشور فرانسه در حال اکران است. این فیلم افتتاحیه‌ای دو میلیون دلاری را تجربه کرده است. همه می‌دانند همچنین به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن به نمایش درآمده است. نظر شما کاربران زومجی در رابطه با تازه‌ترین ساخته‌ی اصغر فرهادی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده