نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

سریال Agents of SHIELD برای فصل ششم تمدید شد

سرانجام بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC از تمدید سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) برای فصل ششم خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام پس از انتشار شایعات و خبرهای متعدد، شبکه ABC و بخش تلویزیونی مارول تصمیم به تمدید سریال Agents of SHIELD برای حداقل یک فصل دیگر گرفتند. فصل ششم سریال ماموران شیلد قرار است کوتاه‌تر از ۵ فصل گذشته باشد. پس از اینکه شبکه ABC اخیرا از لغو سریال Inhumans (اینهیومنز) پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن خبر داد، حال این شبکه پس از درخواست مکرر طرفداران دنیای مارول، از تمدید دیگر سریال مارولی خود خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فصل جدید سریال Agents of SHIELD قرار است در ۱۳ قسمت ساخته شود که در مقایسه با ۵ فصل اول این سریال که هر فصل در ۲۲ قسمت تولید و منتشر شده بود، شاهد کاهش ۹ قسمتی این سریال در فصل ششم هستیم.

با این حال، شبکه ABC اطلاعات بیشتری از جمله دلیل کاهش تعداد قسمت‌های فصل ششم سریال Agents of SHIELD و زمان شروع پخش آن را به اشتراک نگذاشته است؛ اما گفته می‌شود که این کار برای کاهش هزینه‌های ساخت سریال بوده و فصل ششم قرار است با بودجه‌ای مشابه فصل پنجم تولید شود تا شاهد کیفیت بهتری در بخش فنی سریال باشیم. با اینکه میانگین تعداد بیننده فصل پنجم سریال Agents of SHIELD رشد چندانی نداشته و بسیاری نگران این بودند که آمار بینندگان آن باعث لغو ادامه ساخت سریال شود؛ اما هالیوود ریپورتر اضافه کرد که نمایش تکرار اول و دوم، پخش روی سرویس‌های استریم و شبکه‌های مختلف بین المللی باعث شده تا آمار بینندگان و طرفداران سریال ماموران شیلد بهبود پیدا کند و همین موضوع باعث تمدید آن برای یک فصل دیگر شده است.

Agents of SHIELD

کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کوئیک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو، نیک بلاد در نقش لنس هانتر، جف وارد در نقش دیک، ایو هارلو در نقش تس، کوی استوارت در نقش فلینت و پروییت تیلور وینس در نقش گریل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است.

قسمت پایانی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD که پایان (The End) نام دارد، قرار است جمعه این هفته از شبکه ABC به روی آنتن برود که اعضای گروه شیلد باید یک تصمیم مهم در مورد سرنوشت زندگی کولسن بگیرند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده