نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

سریال Lost in Space برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Lost in Space (گمشده در فضا) برای فصل دوم خبر داده است.

ماه گذشته، فصل اول سریال Lost in Space از شبکه نت فلیکس منتشر شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه از تمدید این سریال علمی تخیلی برای فصل دوم خبر داده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله زمان پخش و تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال Lost in Space در دسترس نیست؛ اما طبق ویدیویی که در صفحه رسمی این سریال در توییتر توسط Netflix منتشر شده و با اینکه حاوی هیچ تصویر رسمی نیست، شخصیت ربات سریال در حال اخطار دادن به ویل رابینسون است و ظاهرا در فصل دوم ویل رابینسون قرار است با خطرات بیشتر و بزرگ‌تری مواجه شود. با این حال، انتظار می‌رود که فصل دوم سریال Lost in Space نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در طول سال آینده میلادی منتشر شود.

اتفاقات فصل اول سریال Lost in Space در ۳۰ سال آینده جریان دارد که استعمار فضا و کوچ کردن به یک سیاره جدید، دیگر تبدیل به یک واقعیت انکارناپذیر شده است. حال خانواده رابینسون یکی از گروه‌هایی هستند که مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. این خانواده از میان افراد زیادی انتخاب شدند تا یک زندگی جدید در یک دنیای بهتر و زیباتر را برای خود درست کنند. شرایط همانگونه که به ظاهر دیده می‌شد راحت نبود و هنگامی که این مهاجران قصد دارند به خانه جدید خود بروند، در میان راه دچار خطرات و مشکلات زیادی می‌شوند.

مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Gods of Egypt (خدایان مصر)، کار ساخت فصل اول سریال Lost in Space را بر عهده داشته‌اند. اننتظار می‌رود که این دو برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگردند. توبی استیونز در نقش جان رابینسون، مالی پارک در نقش مارین رابینسون، تیلور راسل در نقش جودی رابینسون، مینا ساندوال در نقش پنی رابینسون، مکسول جنکینز در نقش ویل رابینسون، پارکر پوزی در نقش دکتر اسمیت و برایان استیل در نقش ربات، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Lost in Space حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده