نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

سریال Gotham برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه فاکس به‌تازگی سریال محبوب گاتهام (Gotham) را برای فصل پنجم تمدید کرد. همچنین این شبکه اعلام کرد که فصل پنجم، آخرین فصلی است که از این مجموعه پخش می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس به طور رسمی سریال Gotham (گاتهام) را برای فصل پنجم خود تمدید کرد. همچنین این شبکه در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که فصل پنجم، آخرین فصلی است که از این مجموعه تلویزیونی محبوب، به روی آنتن این شبکه می‌رود. شبکه فاکس در طی بیانیه‌ای، اینگونه تصمیمات خود را به مخاطبان اعلام کرد:

فصل پنجم که آخرین فصل سریال گاتهام خواهد بود، قرار است به نوعی داستان خود را جمع‌آوری کند و به طرز زیبایی پرونده خود را ببندد. این مجموعه تلویزیونی، داستان گذشته و حال برخی از بهترین ابرشروران و قهرمانان دنیای کتاب‌های کمپانی کمیک دی سی را به تصویر می‌کشد. ما در این فصل شاهد داستانی هستیم که به طور کلی با فصل‌های قبل تفاوت دارد و یک چیز جدید را که تا به حال بازگو نشده است برای مخاطب بازگو می‌کند.

اگرچه این شبکه در بیانیه‌ی خود اعلام نکرد که فصل پنجم دارای چند قسمت خواهد بود، اما اینگونه به نظر می‌رسد که ممکن است نسبت به فصل‌های گذشته دارای قسمت‌های کمتری باشد. با توجه به گزارش‌های مختلف، این باور در طرفداران و مخاطبان ایجاد شده که به احتمال بسیار زیاد فصل پنجم دارای ۱۳ قسمت خواهد بود.

ادامه خبر ممکن است بخشی از قسمت پایانی فصل چهارم سریال گاتهام را برای شما فاش کند

.

.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قسمت پایانی فصل چهارم سریال گاتهام قرار است در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه فاکس برود. این قسمت، «A Dark Knight: No Man’s Land» نام دارد. همچنین خلاصه‌ی کوتاه و رسمی‌ای از این قسمت منتشر شده که به شرح زیر است:

فرمانده جیمز گوردون که کمی دیر باور است، حرف‌های جرمیا را باور نکرد. جرمیا والسکا به او اخطار داد که خرابی و نابودی‌های بیشتری در راه است تا شهر گاتهام را به خاک و خون بکشد. حالا گوردن مجبور است تا هرچه سریع‌تر یک تصمیم بسیار مهم و بالقوه در رابطه با این موضوع بگیرد. در همین حین، باربارا در حال جمع کردن تیم و متحدانی است تا بتواند از موقعیتی که در حال حاضر دارد، محافظت کند. با این حال، برخی از متحدانی که او در دنیای زیرزمینی پیدا کرده بود پشت او را خالی کردند و نشان دادند که هیچ کسی قابل اعتماد نیست. حال در این بحبوحه، بروس وین هم مجبور است تا هرچه سریع‌تر تصمیم خود را بگیرد و با آینده‌ی ناشناخته خود روبه‌رو شود.

پایان اسپویل

 

سریال Gotham بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های دی سی کامیکس وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. برونو هلر که تهیه‌کننده اجرایی این سریال است، وظیفه نویسندگی بخش زیادی از قسمت‌های آن را هم بر عهده داشته است. دنی کانن هم علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال، وظیفه کارگردانی فصل چهارم را هم بر عهده دارد.

در فصل چهارم سریال Gotham ما شاهد حضور هنرمندان بسیاری از جمله بن مکنزی در نقش کاراگاه جیم گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی ورث، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات/پنگوئن، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل/کت وومن آینده داستان، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما/ریدلر، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن/سالامون گراندی، مگی گیا در نقش پویزن آیوی آینده، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش رأس الغول و کریستال رید در نقش سوفیا فالکون بودیم که حضور آنها در نیم فصل دوم هم تایید شده است.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده