نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تاریخ انتشار فصل اول سریال Impulse اعلام شد

شبکه استریم یوتیوب رد تاریخ انتشار سریال Impulse (ایمپالس) را که سریال فرعی مجموعه Jumper (جامپر) است، اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم یوتیوب رد تاریخ انتشار سریال Impulse را تایید و اعلام کرده است. فصل اول این سریال قرار است در تاریخ ۶ ژوئن امسال (۱۶ خرداد) از این شبکه استریم منتشر شود. سریال Impulse در واقع سریال فرعی فیلم Jumper است که در سال ۲۰۰۸ به کارگردانی داگ لیمان به روی پرده‌های سینما رفت. سریال Impulse مانند فیلم Jumper براساس رمان‌های علمی‌ تخیلی به‌همین نام اثر استیون گولد ساخته شده که طبق گفته یوتیوب، فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. لیمان به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Impulse حضور دارد.

سریال Impulse داستان یک دختر نوجوان ۱۶ ساله به‌نام هنری کولز را روایت می‌کند که متوجه می‌شود دارای توانایی‌های دورجنبی یا سایکوکینسیس است. با این حال، این توانایی‌ها می‌تواند یک کامیون را متلاشی کند و باعث مرگ افراد بی‌گناهی شود که این توانایی تقریبا او را تا سر حد مرگ فلج و سپس او را رها می‌کند. در حالی که شهر هنوز در شوک حادثه‌ای که هنری در آن نقش داشته، است، او متوجه می‌شود که دارای قابلیت‌های دیگر و بیشتری نیز مثل تلپورت کردن و همچنین جابه‌جا کردن اشیا نیز هست. با این حال، او باید قدرت‌های خود را کشف و درک کند و استفاده از آن را یاد بگیرد. 

مدی هسن، بازیگر سریال Twisted و سریال The Finder، نقش هنری را در سریال Impulse بازی کرده است. میسی پایل در نقش کلئو کلوز، سارا دسجاردینز در نقش جنا هوپ، انوکا اوکوما در نقش آن هولس، کریگ آرنولد در نقش لوکاس بون، دیوید جیمز الیوت در نقش بیل بون و ایدن دوین در نقش کلانتر دیل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Impulse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده