نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe در دست ساخت است

پارامونت پیکچرز و هاسبرو در حال ساخت فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe براساس شخصیت اسنیک آیز (Snake Eyes) هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe (جی.آی. جو) براساس شخصیت اسنیک آیز در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پارامونت پیکچرز و هاسبرو در حال ساخت فیلمی فرعی براساس یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای G.I. Joe هستند و این دو شرکت فیلمسازی با ایوان اسپیلیوتوپولوس برای نوشتن فیلمنامه این فیلم مذاکره می‌کنند. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده و اخیرا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفته است.

Snake Eyes in G.I. Joe

فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe براساس شخصیت اسنیک آیز در دست ساخت است و برایان گلدنر، مدیرعامل هاسبرو هم به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Snake Eyes حضور خواهد داشت. علاوه بر این، هاسبرو و پارامونت در حال ساخت ریبوت فیلم G.I. Joe هم هستند که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. شخصیت Snake Eyes یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌بار در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد.

پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) محصول سال ۲۰۱۳، شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم Snake Eyes شاهد استفاده از یک بازیگر متفاوت شرقی دیگر باشیم و احتمالا این فیلم با ریبوت فیلم G.I. Joe ارتباط خواهد داشت. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Snake Eyes اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده