نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

سریال Brooklyn Nine-Nine پخش خود را در شبکه NBC ادامه خواهد داد

مدتی قبل شبکه فاکس پخش سریال محبوب Brooklyn Nine-Nine را متوقف کرد. حال به‌خاطر حمایت طرفداران، این مجموعه پخش خود را در شبکه NBC ادامه می‌دهد.

مدتی پیش اعلام شده بود که فاکس به‌طور رسمی پخش سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نه-نه) را متوقف کرده است. این موضوع تا حد زیادی اعتراض بینندگان و مخاطبان را به همراه داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC این سریال را در آخرین لحظات نجات داد و آن را برای فصل ششم ۱۳ قسمتی تمدید کرد.

درست بعد از انتشار خبر ناراحت کننده‌ای که در طی آن شبکه فاکس سریال محبوب کمدی ساخته کمپانی Universal Television را بعد از پخش پنج فصل کنسل کرد، صدای اعتراض طرفداران زیادی بلند شد. کمپانی Universal TV که به نوعی کمپانی سازنده این سریال محسوب می‌شد، بعد از انتشار این خبر، تماس‌های بسیار زیادی را از رسانه‌ها و شبکه‌های مختلفی دریافت کرد که درخواست ادامه‌ی این مجموعه تلویزیونی را داشتند. شبکه NBC هم یکی از همین رسانه‌ها بود که علاقه خود را نسبت به پخش فصل ششم این مجموعه روی آنتن خود ابراز کرد. از آنجایی که این سریال ساختار خیلی خوبی داشت و در طی این مدت محبوبیت بسیار زیادی را در بین مردم پیدا کرده بود، بعد از انتشار خبر کنسل شدن آن، خیلی زود بازگشت و ادامه پخش آن تبدیل به یکی از ترندهای مورد بحث و داغ شبکه اجتماعی توییتر شد.

جالب است بدانید که شبکه هولو، شبکه نتفلیکس و تی‌بی‌اس هم از جمله شبکه‌هایی بودند که قصد گرفتن حق پخش ادامه این مجموعه تلویزیونی را داشتند اما در نهایت قرعه به نام شبکه ان‌بی‌سی افتاد و حق پخش به این شبکه محول شد. رابرت گرینبلات رئیس کمپانی ان‌بی‌سی اینترتینمنت (NBC Entertainment) در رابطه با همین موضوع، در جدیدترین مصاحبه خود گفت:

درست از همان زمانی که ما این سریال را به شبکه فاکس فروختیم، به‌شدت از این موضوع پشیمانیم که آن را رها کردیم و پخش آن را به شبکه دیگری سپردیم. حالا زمان کاملا مناسبی است که این سریال دوباره به خانه حقیقی و قانونی خودش برگردد. دن گور، مایکل شور و همچنین اندی سمبرگ در همین شبکه ان‌بی‌سی بزرگ شدند و رشد کردند. ما به‌شدت خوشحال و هیجان‌زده‌ایم که یکی از هوشمندانه‌ترین و بامزه‌ترین مجموعه تلویزیونی کمدی که بهترین بازیگران کمدین رو تو خودش جمع کرده، بعد از یه بسیار طولانی، به لیست آثار کمدی‌مان اضافه می‌شود و در آینده‌ای نزدیک به روی آنتن شبکه ما می‌رود. من به نمایندگی از تمامی افرادی که در این کمپانی فعالیت می‌کنند صحبت می‌کنم.

دن گور و مایکل شور در گذشته باز هم با یکدیگر همکاری داشتند و هر دوی آنها در پروژه تولید یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب شبکه ان‌بی‌سی، یعنی سریال Parks and Recreation (پارک‌ها و تفریحات) نقش تهیه کننده اجرایی را برعهده داشتند. خود مایکل شور به‌تنهایی در پروژه تولید سریال The Office (اداره) فعالیت کرد. دن گور که نقش شورانری این مجموعه را هم برعهده دارد، شب گذشته در صفحه رسمی توییتر خود اینگونه درباره این سریال نوشت و خوشحالی خود را ابراز کرد:

سلام به همگی. فقط خواستم به شما بگویم که دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد.... شبکه ان‌بی‌سی حق پخش سریال بروکلین نه-نه را برعهده گرفت و آن را برای فصل ششم تمدید کرد. شما بهترین طرفداران تاریخ در سرتاسر دنیا هستید و تشکر من تنها بخش بسیار کوچکی از لطف شما را جبران خواهد کرد. نه-نه!!!!!!!


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده