نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

شایعه: فیلم Man of Steel 2 برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است

طبق شایعه‌ای جدید، کمپانی برادران وارنر اکران فیلم مورد انتظار مرد پولادین 2 (Man of Steel 2) را برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلم مورد انتظار Man of Steel 2 (مرد پولادین 2) را در سال ۲۰۲۰ اکران کند. در حال حاضر ۵ فیلم سینمایی برای دنیای سینمایی دی سی ساخته شده است. این دنیای سینمایی در سال ۲۰۱۳ و با فیلم Man of Steel (مرد پولادین) به کارگردانی زک اسنایدر خلق شد. این اثر، داستان آخرین پسر سیاره کریپتون و ماجراجویی‌های او روی زمین را حکایت می‌کند. هنری کویل هنرمندی بود که در طی این سال‌ها، سه بار نقش سوپرمن را در دنیای سینمایی دی سی ایفا کرد. اگرچه فیلم مرد پولادین توانست در زمان اکران خود ۶۶۸ میلیون دلار از باکس آفیس جهانی کسب کند، اما تا به امروز هیچ خبر قطعی و رسمی‌ای درباره وضعیت فعلی و سرنوشت قسمت دوم آن منتشر نشده است.

اینگونه که به نظر می‌رسد، تمامی این کم و کاستی‌ها و بی‌خبری‌ها بر گردن کمپانی برادران وارنر است زیرا خود هنری کویل بارها و بارها علاقه زیاد خود نسبت به فیلم مرد پولادین 2 و نقش شخصیت سوپرمن را عنوان کرده است. برخلاف امید و علاقه‌ای که این هنرمند به این اثر دارد، قسمت دوم فیلم مرد پولادین در حال حاضر نه فیلمنامه‌ی خاصی دارد نه کارگردانی برای هدایت پروژه.

سایت خبری Revenge of the Fans طی جدیدترین قسمت پادکست El Fanboy Podcast، شایعه‌ای را در رابطه با وضعیت فعلی فیلم Man of Steel 2 مطرح کرد. براساس گفته‌های منابع این سایت که در کمپانی برادران وارنر حضور دارند، مسئولان این کمپانی قصد دارند این اثر ابرقهرمانی را در سال ۲۰۲۰ اکران کنند. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر این موضوع فقط در حد یک شایعه است.

فیلم Man Of Steel 2

اگر این موضوع درست باشد، به این معنی است که فیلم مرد پولادین 2 از تمامی آثار حال حاضر دنیای سینمایی دی سی مهم‌تر است و مسئولان باید بیشتر تمرکز خود را روی این اثر بگذارند. با این اوصاف، کارهای خیلی زیادی است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود تا کمپانی برادران وارنر بتواند به این خواسته خود برسد. این پروژه هنوز فیلمنامه ندارد و معلوم نیست چه زمانی کار نوشتن آن به پایان برسد. همچنین مورد مهم دیگر این پروژه کارگردان آن است که هنوز نام فرد قطعی برای آن اعلام نشده. اگرچه چندین مورد تا به امروز در لیست کارگردانان کاندید قرار گرفته‌اند، اما طبق شایعه اعلام شده که کارگردان پیشنهادی خود هنری کویل، کریستوفر مک‌کوری است. زیرا آنها اخیرا در پروژه تولید فیلم Mission: Impossible – Fallout (ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت) با یکدیگر همکاری داشتند.

بنابراین در حال حاضر تعیین کردن اینکه آیا واقعا این اثر برای اکران در سال ۲۰۲۰ آماده می‌شود یا خیر، خیلی سخت است. تعیین کردن تاریخ اکران از سمت کمپانی یک موضوع است، اما اینکه واقعا همه‌ی کارهای آنها برای اکران تنظیم و انجام می‌شود یک موضوع دیگر. اگر تمامی کارها طبق برنامه پیش برود، تیم پروژه تولید فیلم مرد پولادین 2 باید سال آینده مرحله فیلمبرداری این اثر را آغاز کنند. بنابراین در طی سال جاری ما باید خبرهای بیشتری درباره این اثر بشنویم؛ به شرط اینکه کمپانی برادران وارنر واقعا بخواهد این اثر را در سال ۲۰۲۰ اکران کند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده