نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

شبکه Fox پخش دو سریال Lucifer و The Exorcist را متوقف کرد

شبکه Fox در طی چند روز اخیر پخش ۵ مجموعه خود را متوقف کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سریال لوسیفر (Lucifer) و سریال جن‌گیر (The Exorcist) اشاره کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس به‌تازگی پخش دو مجموعه تلویزیونی درام خود یعنی سریال The Exorcist (جن‌گیر) و همچنین سریال Lucifer (لوسیفر) را به‌طور رسمی متوقف کرد. با این تفاسیر، سریال جن‌گیر بعد از پخش دو فصل، قرار است به طور کل از شبکه فاکس و طرفداران خود خداحافظی کند. براساس گزارش جدیدی که سایت خبری ورایتی منتشر کرده، این مجموعه تلویزیونی ترسناک و البته درام، با میانگین ۱.۳۲ میلیون نفر بیننده خود، لقب درجه پایین‌ترین سریال شبکه فاکس، از لحاظ امتیازدهی و تعداد مخاطب را از آن خود کرده است. حال از طرف دیگر، سریال لوسیفر هم قرار است بعد از پخش سه فصل، از آنتن شبکه فاکس برود و در آینده‌ای نزدیک با مخاطبان خود خداحافظی خواهد کرد.

جو هندرسون، شورانر سریال لوسیفر ناراحتی و ناامیدی خود را در رابطه با خبر کنسل شدن این مجموعه تلویزیونی محبوب، در صفحه رسمی توییتر خود ابراز کرد که صحبت‌های او به شرح زیر است:

خب... آره. پخش سریال لوسیفر هم متوقف شد. این موضوع به‌شدت من را عذاب می‌دهد. من این سریال درام را فوق‌العاده دوست داشتم. هر کسی که در تیم تولید این مجموعه تلویزیونی بود، در روند ساخت آن از جان و دل مایه می‌گذاشت. میزان ناراحتی و ناامیدی من اصلا قابل توصیف نیست.

بعد از این توییت، جو هندرسون توییت دیگری متعاقبا در صفحه رسمی خود منتشر کرد که به شرح زیر است:

ما در زمان ساخت فصل سوم سریال لوسیفر، پایان‌های نفس‌گیر (به اصطلاح کلیف هنگر) زیادی برای ادامه به فصل چهارم قرار دادیم که شبکه فاکس به هیچ طریقی نتواند این مجموعه را کنسل کند. در عوض، حالا با این اوصاف قرار است ما طرفداران خود را در شرایط بسیار بدی قرار دهیم و آنها را ناامید کنیم. من واقعا از این بابت از شما معذرت می‌خواهم.

درست یک روز پیش از اعلام خبر متوقف شدن این دو مجموعه تلویزیونی، شبکه فاکس سه سریال کمدی دیگر خود را هم کنسل کرد: سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نه-نه)، سریال The Last Man on Earth (آخرین مرد روی زمین) و همچنین سریال The Mick (میک). با این حال، از آنجایی که طرفداران به حمایت از سریال بروکلین نه-نه، موج عظیمی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته‌اند، به‌تازگی گزارش شده که حق پخش سریال بروکلین نه-نه به شبکه ان‌بی‌سی محول شده است. این شبکه این مجموعه تلویزیونی را برای فصل ششم تمدید کرد. گزارش شده که فصل ششم سریال بروکلین نه-نه قرار است دارای ۱۳ قسمت باشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده