نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

آنت بنینگ به فیلم کاپیتان مارول پیوست

آنت بنینگ، بازیگر نامزد دریافت چهار جایزه اسکار، به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel اضافه شد.

از ماه اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در این فیلم مورد انتظار تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آنت بنینگ، بازیگر نامزد دریافت چهار جایزه اسکار برای فیلم The Grifters (کلاهبرداران)، فیلم American Beauty (زیبایی آمریکایی)، فیلم Being Julia (جولیا بودن) و فیلم The Kids Are All Right (بچه‌ها حالشان خوب است)، به جمع بازیگران فیلم کاپیتان مارول اضافه شده و قرار است یک نقش کلیدی و مهم را در فیلم بازی کند.

اگرچه این وب‌سایت اطلاعات بیشتری را از نقش بنت در این فیلم منتشر نکرده؛ اما جاستین کرول، خبرنگار وب‌سایت ورایتی اضافه کرده که بنت قرار است نقش شخصیت ماری، مادر کارول دانورز، را در فیلم Captain Marvel بازی کند. با آنکه اطلاعات زیادی از مادر کارول در دنیای کمیک وجود ندارد؛ اما انتظار می‌رود که او نقش دانشمند شناخته‌‌شده‌ای را بر عهده داشته باشد که که وظیفه دارد تا آزمایش و بررسی را روی دخترش پس از تغییر و تحولش، به‌همراه گروهش انجام دهد. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه، نیکول پرلمن، کارلی منچ، لیز فلاهایو، آنا بودن و رایان فلک بوده است.

Captain Marvel

بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva)، کلارک گرگ در نقش ایجنت فیل کولسن، لی پیس، بازیگر نقش رونان متهم، جایمن هانسو در نقش کوراث، لاشانا لینچ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. اتفاقات این فیلم قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری الهام گرفته شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده