نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

اکران فیلم فرعی Fast and Furious یک هفته عقب افتاد

شرکت یونیورسال پیکچرز از تغییر زمان اکران قسمت فرعی فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز از عقب افتادن زمان اکران اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) که قرار است در زمان اکران نام متفاوتی را داشته باشد، خبر داده است. این فیلم مورد انتظار که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است با یک هفته تاخیر و در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در این تاریخ فیلم سریع و خشمگین باید با فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) و فیلم Dora the Explorer (دورا، دختر جهانگرد) در گیشه رقابت کند.

ماه گذشته، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، پس از توافق با یونیورسال پیکچرز و امضای قرارداد همکاری، کارگردانی اسپین آف فیلم Fast and Furious را بر عهده گرفت. در این فیلم قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم. همچنین کریس مورگان که از زمان انتشار فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشمگین: توکیو دریفت) در سال ۲۰۰۶، کار نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌های مجموعه سریع و خشمگین را بر عهده داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم Fast and Furious را نیز بر عهده خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۱، جانسون برای اولین‌بار در نقش لوک هابز در فیلم Fast Five (سریع ۵) معرفی شد و از آن زمان، او در تمام فیلم‌های سریع و خشمگین حضور داشته است. استاتهام نیز برای اولین‌بار در صحنه پس از پایان فیلم Fast & Furious 6 (سریه و خشمگین ۶)، محصول سال ۲۰۱۳، معرفی شد که پس از آن به‌عنوان شخصیت خبیث اصلی در فیلم Furious 7 (خشن ۷) و یکی از شخصیت‌های تیم تورتو در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بازگشت. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشمگین ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده